اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

ثمره انقلاب اسلامی را در جهان شاهد هستیم

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: ملت ایران با رهبری امام انقلاب اسلامی را بنا نهادند که امروزه به یک درخت تنومند تبدیل شده و میوه شیرین و ثمره آن را در اقصا نقاط جهان شاهد هستیم.

ثمره انقلاب اسلامی را در جهان شاهد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان اسماعیل نجار، در جمع مردم قلعه‌گنج با بیان اینکه راه سعادت و پیشرفت کشور در پشتیبانی از ولایت است، اظهار داشت: ملت ایران با رهبری امام بزرگوار با یک شعار نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی این انقلاب را بنا نهادند که امروزه به یک درخت تنومند تبدیل شده است و میوه شیرین و ثمره آن را در اقصا نقاط جهان شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه بیداری اسلامی در کشورهای آفریقایی و خاورمیانه را از ثمرات این انقلاب بر می‌شماریم، افزود: امروزه ملت فهیم و آگاه ایران آنچه را که باید کسب کرده‌اند، آسایش و رفاه برای یک بشر کافی نیست و انسانی که هدفش رسیدن به قله باشد، باید زحمت بکشد.

نجار با تأکید بر اینکه اقتداری که امروز ملت ایران دارد را باید شکرگزاری کرد، بیان داشت: ما پیرو پیامبر عظیم‌الشأن هستیم و همیشه سعی کردیم به دستورات ایشان عمل کنیم، در شعب ابی‌طالب به پیامبر و یارانش چه گذشت، با یک خرما سه نفر یک شبانه‌روز را طی می‌کردند.

وی خاطرنشان کرد: تحریم اقتصادی آن زمان برای اینکه رشد اسلام متوقف شود، کار شده بود و امروز مسیری که باید برویم این است که در تمام سختی‌ها مانند رسول خدا و ائمه تحمل کنیم، تفکر و اندیشه پاک انسان را به سعادت می‌رساند و مسئولیت‌پذیری را باید به درستی انجام دهیم.

استاندار کرمان بیان داشت: باید در مقابل تمام نقشه‌های دشمنان برای قرآن و اسلام ایستادگی کرده و بمانیم دشمنان از اول انقلاب با روش‌های گوناگون برای این ملت و نظام سنگ‌تراشی و حیله کردند.

نجار گفت: کارهای انجام شده قابل قیاس با گذشته نیست و هنوز هم کار داریم تا به سطح عالی برسیم، این یک عزت است که آزاد هستیم و تحت لوای هیچ استکباری نیستیم.

وی با بیان اینکه نباید مدیران کم‌کاری کنند، عنوان کرد: امروز را باید دریابیم و کار سرلوحه و تلاش و همت سرمایه این دولت است، ملاک کار ما باید این باشد که گره‌ای از خلق باز کنیم، لذا ذره‌ای از حل مشکلات مردم نباید غافل باشیم.

استاندار کرمان با تأکید بر حفظ وحدت در جامعه گفت: باید ارتباطات را بین خانواده‌ها گسترش و صلح و صفا را ترویج دهیم.

نجار اظهار داشت: راهپیمایی 22 بهمن امسال باید نسبت به سال‌های گذشته بهتر برگزار شود تا اقتدار کشور را یک‌بار دیگر به کشورهای جهان و استکبار نشان دهیم.

انتهای پیام/80004/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول