اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط اداره کل بازرسی استان قزوین صورت گرفت

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا

خبرگزاری فارس: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر مراسم گرامیداشت و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا توسط اداره کل بازرسی برگزار شد.

برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل بازرسی استان قزوین، محمدحسین یزدان‌پناه بازرس کل استان قزوین در این مراسم ضمن تبریک دهه مبارک فجر و سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر، دهه ذکر و یادآوری نعمت‌ها و صیانت از ارزش‌های والای انقلاب است.

وی افزود: شهدای سرافراز میهن عزیزمان با نثار خونشان امانتی بسیار ارزشمند را برای ما به یادگار گذاشتند و در حال حاضر وظیفه سنگین و خطیر صیانت از دستاوردهای نظام که به برکت جان فشانی‌ها و خون شهدا به دست آمده بر عهده تمام آحاد جامعه به ویژه مسئولان و خدمتگذاران نظام است.

یزدان‌پناه با تأکید بر جایگاه ولایت فقیه در جامعه گفت: هدایت انقلاب و عدم انحراف آن از مسیر اصلی خود طی 34 سال گذشته به برکت نعمت ولایت، رهبریت نظام و حضور همیشه در صحنه مردم بوده است.

وی با اشاره به عظمت کار شهدا یادآور شد: مسئولان در فرصت‌های متعدد باید از نزدیک، خانواده‌های شهدا را مورد تعظیم و تکریم قرار دهند و در نهایت برای رفع مسائل و مشکلات آن ها نهایت جدیت و اهتمام را داشته باشند.

بازرس کل استان قزوین همچنین با توجه به در پیش بودن مراسم راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور پرشور آحاد مردم در صحنه و آن هم در شرایط حساس کنونی به نوعی اعلام آمادگی و حضور در صحنه سیاسی در مصاف با استکبار جهانی است.

وی تصریح کرد: حضور همگان در این مراسم بیعتی است با شهدا و امام راحل (ره) که بازتاب آن در عرصه جهانی بسیار قابل ملاحظه و با اهمیت خواهد بود.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول