اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دومین جشنواره هنری انقلاب اسلامی

برترین‌های داستان کوتاه در کرمان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: برترین‌های داستان کوتاه در استان کرمان در دومین جشنواره هنری انقلاب اسلامی که با همت حوزه هنری استان برگزار شد، معرفی و تجلیل شدند.

برترین‌های داستان کوتاه در کرمان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، دومین جشنواره هنری انقلاب اسلامی با همت حوزه هنری استان کرمان با حضور جمعی از دوست‌داران هنر در فرهنگسرای کوثر کرمان برگزار و برترین‌های داستان کوتاه استان معرفی شدند.

در این مراسم با توجه به معیارهای خلاقیت و روایت و استفاده از عناصر درست داستان کوتاه، جایزه نخست این بخش به میثم خالقیان اعطا و رضا بهادریان با استفاده از ایجاز و پرهیز از شعارگویی در اثرش به عنوان نفر دوم برگزیده شد.

در بخش شعر نیز مصطفی توفیقی رتبه نخست را کسب کرد و علی سلیمانی با شعر «کسی برای پذیرایی» به عنوان نفر دوم و میثم خالقیان با شعر «با من بهار را می‌دمید» حائز رتبه سوم این بخش از جشنواره شد.

در بخش دیگری از این جشنواره هنری از بین 20 اثر راه‌یافته به جشنواره در بخش پویانمایی و فیلم داستانی لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره به زینب دامغانی نویسنده داستان «عصای پیری» و علیرضا روحانی نویسنده فیلمنامه «موش‌ها و آدم‌ها» به عنوان نفرات دوم معرفی شدند.

لوح تقدیر و جایزه نقدی مربوط به نفرات سوم به حجت دهقان نویسنده فیلمنامه «کدام راه» و نجمه نورمندی‌پور نویسنده فیلمنامه «انعکاس» اعطا شد.

به گزارش فارس، این بخش از جشنواره به دلیل پایین بودن سطح کیفی، دارا نبودن استانداردهای لازم، نداشتن شکل و محتوای یک اثر نمایشی و برخوردار نبودن آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره، هیچ‌کدام از آثار شایستگی دریافت عنوان رتبه نخست را نداشتند.

همچنین در بخش دیگری از جشنواره از کتاب نقطه عطف با نگاهی به زندگی امام خمینی(ره) رونمایی و به برندگان این بخش ادبی جوایزی اعطا شد.

انتهای پیام/2446/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول