اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازنشستگان سپاه دشتستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان و بسیجیان، بازنشستگان سپاه دشتستان تجلیل شدند.

بازنشستگان سپاه دشتستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، امام جمعه خمینی‌شهر ظهر امروز در آیین تجلیل از بازنشستگان سپاه دشتستان اظهار داشت: سپاه و بسیج از ابتدای شکل‌گیری تاکنون در راستای سربلندی و اقتدار ایران اسلامی نقشی بی‌نظیر داشته‌اند و روز به روز نیز شاهد موفقیت بیشتر سپاه هستیم.

حجت‌الاسلام عباس رحیمی ادامه داد: پاسداران عزیز در راستای دفاع از معنویات و ارزش‌های اصیل اسلامی همواره پیشتاز بوده‌اند و امروز نیز در مقابله با تهاجم فرهنگی نقش‌آفرین هستند.

امام جمعه خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: پاسداری از ارزش‌های دینی و انقلاب وظیفه تک تک ما به‌ویژه پاسداران بازنشسته‌ای است که اندوخته‌ای از تجربه و تخصص را در طول خدمت خود دارند.

رحیمی تصریح کرد: همه ما باید با حضور خود در جامعه در حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی مشارکت فعال داشته باشیم و هیچ کس نباید در این زمینه کم‌کاری کند.

وی اذعان داشت: بازنشستگان سپاه و پاسداران بازنشسته شایسته تجلیل هستند و نقش این عزیزان در تثبیت ارزش‌ها بی‌نظیر بوده است.

امام جمعه خمینی‌شهر بیان کرد: بازنشستگی بهانه‌ای است که یک دوره خدمت تبدیل به یک دوره جدید دیگر شود و شما باید یک دوره تجربه مفید خود به‌ویژه در زمینه معنویات را به نسل‌های جوان انتقال دهید.

رحیمی در پایان یادآور شد: پاسداران و بسیجیان و رزمندگان اسلام با توسل به ائمه اطهار(ع) و با امدادهای غیبی در برابر دشمن به پیروزی رسیدند و باید معنویات دوران دفاع مقدس به نسل امروز منتقل شود.

در این آیین از تعدادی از بازنشستگان سپاه دشتستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول