اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار قم

بانوان موفق قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در جلسه‌ای با حضور استاندار جمعی از بانوان موفق قم با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شدند.

بانوان موفق قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جشن بزرگ انقلاب اسلامی با رویکرد سبک زندگی اسلامی و تحکیم خانواده پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از بانوان استان قم در مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

در این مراسم که استاندار قم و معاونان آن حضور داشتند، از چند تن از بانوان برجسته قمی با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

زهرا نبی‌لو، پژوهشگر برتر کشوری، نجمه سادات لسان صاحب ایده برتر و زینب عبداللهی از بانوان نخبه استان قم از جمله برگزیدگانی بودند که در این مراسم از آنان تجلیل شد.

بانوان شاغل در ادارات دولتی قم مانند هلال احمر، استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بسیج جامعه زنان که در زمینه مسائل مربوط به تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی فعالیت داشته‌اند، از دیگر کسانی بودند که در این مراسم از آنان تجلیل شد.

معصومه ظهیری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قم در این مراسم با اشاره به تقارن سالروز ورود حضرت معصومه(س) به قم و دهه فجر انقلاب اسلامی، ورود این بانوی بزرگوار را منشآ تحولات بسیار در جامعه اسلامی و دنیای تشیع دانست.

کرم‌رضا پیریایی، استاندار قم سخنران دیگر این مراسم بود که ایجاد موج در جامعه برای حرکت در مسیر سبک زندگی اسلامی را وظیفه بانوان نخبه استان دانست.

حجت‌الاسلام محمدمهدی عرب‌انصاری، معاون سیاسی امنیتی استاندار قم نیز در این مراسم ضمن گلایه از بی‌توجهی به بانوان برجسته اسلام، خواستار ایجاد نهضتی برای شناساندن این اسوه‌ها به مردم شد.

انتهای پیام/87006/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول