اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بخش‌های مختلف

جوانان برتر بندرعباسی در جشنواره نخل زرین انقلاب تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: چهارده جوان برتر در شاخص‌های شهید ویزه، شاخص علمی، فعال اجتماعی، هنری و کارآفرینی طی مراسمی با حضور فرماندار بندرعباس تجلیل شدند.

جوانان برتر بندرعباسی در جشنواره نخل زرین انقلاب تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس با همت اداره کل ورزش و جوانان استان و به مناسبت سی و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه مبارک فجر از 14 جوان برتر در شاخص‌های شهید ویژه، شاخص علمی، فعال اجتماعی، هنری و کارآفرینی طی مراسمی با حضور فرماندار و رییس ستاد دهه فجر شهرستان بندرعباس تجلیل به عمل آمد.

غلامعلی دانشور مدیر کل ورزش و جوانان ضمن قدردانی از معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ادامه داد: جوانان باید پاسدار و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی باشند و با اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری، کار و کوشش مضاعف در راستای وحدت و سازندگی ایران اسلامی گام بردارند.

احمد مرادی فرماندار و رئیس ستاد دهه فجر شهرستان بندرعباس نیز در این مراسم افزود: دستاوردهای انقلاب ستودنی است و جوانان را آینده ساز و امید کشور و انقلاب دانست و نقش اداره ورزش و جوانان در سالم سازی جامعه به ویژه نسل جوان را مهم ارزیابی کرد.

محمد عامری دبیر کمیته ورزش و جوانان نیز در این مراسم بیان کرد: از برنامه‌های این کمیته می‌توان به برپایی پیاده روی خانوادگی در روز جمعه 20 بهمن ماه که به پخش زنده از شبکه سوم سیما با جوایز ارزنده همراه است اشاره کرد.

وی گفت: جشنواره تجلیل از جوانان برتر که به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌ریزی شده بعد از جلسات متعدد کارشناسی و هماهنگی استانی تعداد 52 رزومه به دبیرخانه ارسال شد و بعد سه جلسه داوری که توسط تیم ارزیاب صورت گرفت تعداد 14 نفر برگزیده معرفی شدند و تمام این جوانان میانگین سنی 25 سال دارند.

انتهای پیام/2310/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول