اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه مبارک فجر

310 دانش‌آموز برتر کارکنان شهرداری شهرکرد تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: همزمان با دهه مبارک فجر مراسم تجلیل از 310 دانش آموز و دانشجوی برتر خانواده بزرگ شهرداری شهرکرد برگزار شد.

310 دانش‌آموز برتر کارکنان شهرداری شهرکرد تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شهردار شهرکرد صبح امروز در این مراسم اظهار داشت: ایجاد انگیزه، تقویت روحیه تلاش و فراهم آوردن زمینه رقابت سالم و سازنده میان دانش آموزان و دانشجویان برتر این شهرداری از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.

نورالله غلامیان دهکردی با اشاره به رشد علمی 10 درصدی دانش آموزان و دانشجویان برتر کارکنان شهرداری شهرکرد نسبت به سال گذشته، افزود: این شهرداری با حمایت و تشویق از فرزندان ممتاز کارکنان خود، درصدد است شرایطی را مهیا کند تا علاوه بر شادابی و نشاط جوانی، هر یک از دانش‌آموزان و دانشجویان بتوانند با تحصیل علم و دانش بیشتر، فردی مفید و موثر برای جامعه خود باشند.

وی ادامه داد: تلاش برای ارتقا و گسترش دانش و دانایی، یکی از ضروریات انکارناپذیر رسیدن کشور به سطح بالای علمی در جامعه است.

غلامیان دهکردی با بیان اینکه علم توسعه یافته، علمی گسترده و همه جانبه است گفت: توسعه علمی از لایه ها و مراتب معرفتی مختلف و متنوعی تشکیل شده و بنیادهای معرفتی نهادهای گوناگون اجتماعی را تأمین کرده و علاوه بر آن، نیازها و احتیاجات آنها را با توجه به شرایط گوناگون شناسایی کرده و پاسخگوی آنهاست.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: چنین علمی در عمیق‌ترین بعد خود تبیین کننده معرفت بنیادین فرهنگ نسبت به عالَم و آدم بوده و بر آن اساس، آرمان‌ها، چشم‌اندازها، اهداف فرهنگی و اجتماعی را ترسیم کرده در مراتب بعدی با استفاده از همان مبانی درباره موقعیت‌های مختلف و زیستی، نظریه پردازی می‌کنند و از طریق نظریات خود به شناخت مسائل و پاسخ‌ها مبادرت می‌ورزد.

وی تصریح کرد: همه کشورها به دنبال توسعه و پیشرفت بوده و یکی از اساسی‌ترین پایه‌های علوم و پیشرفت توجه به علوم پایه است.

همزمان با دهه مبارک فجر مراسم جشن تجلیل از 310 دانش‌آموز و دانشجوی برتر کارکنان شهرداری شهرکرد و سازمان‌های تابعه با حضور فرماندار شهرستان شهرکرد، شهردار شهرکرد، معاونان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، مدیران عامل سازمان‌های وابسته و خانواده‌های پرسنل در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/68001/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول