اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور نماینده ولی‌فقیه در کرمان

15 دستگاه برتر اقامه نماز در کرمان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: با حضور نماینده ولی‌فقیه در کرمان و استاندار کرمان از 15 دستگاه برتر در زمینه اقامه نماز تجلیل شد.

15 دستگاه برتر اقامه نماز در کرمان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ظهر امروز در گردهمایی ائمه جماعات، روسای ستاد و رابطان فرهنگی نماز ادارات و نهادهای دولتی استان کرمان از 15 دستگاه برتر در اقامه نماز اول وقت تجلیل به عمل آمد.

حجت‌الاسلام مهدی عرب‌پور دبیر ستاد اقامه نماز استان کرمان در این مراسم با گلایه از اینکه هنوز نماز به عنوان راس کارها قرار نگرفته است، اظهار داشت: کارهای دیگر ما باید با تبع نماز باشد، آن هم در جامعه و نظام اسلامی.

وی بیان داشت: اینکه تنها بلندگوها اذان را پخش کنند و شعارهایی در باب نماز بدهیم، کار درست نمی‌شود، باید آثار نماز را در زندگی و نظام خود داشته باشیم تا وضعیت جامعه تغییر کند و در نتیجه شاهد حرص و طمع نباشیم.

عرب‌پور عنوان کرد: اگر می‌خواهیم تبعات و مشکلات بی‌توجهی به نماز گریبانگیر ما نشود و وقت خود را صرف رفع ده‌ها مشکل نکنیم، باید از ابتدا برای نماز وقت گذاشته شود تا تبعات کمتری را در جامعه شاهد باشیم.

وی با اشاره به فعالیت‌های ادارات و نهادها در زمینه برپایی نماز گفت: دستگاه‌های مختلف با شدت و ضعف به مسئله نماز پرداخته‌اند.

عرب‌پور تصریح کرد: حضور مدیران دستگاه‌ها در نماز اول وقت، تشکیل جلسات اقامه نماز، دوره آموزشی 28 ساعته، ارائه گزارش عملکرد سالانه، ایجاد تمهیدات لازم برای برنامه‌های نماز از جمله موارد مورد ارزیابی است.

امام جمعه موقت کرمان ابراز داشت: 70 دستگاه در ارزیابی ستاد اقامه نماز مورد بررسی قرار گرفتند که 15 دستگاه به عنوان برتر انتخاب شدند.

به گزارش فارس، اداره کل زندان‌های استان کرمان،‌ صدا و سیما، بنیاد شهید، بنیاد مسکن، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تامین اجتماعی، هلال‌احمر، جهاد کشاورزی، دادگستری، اوقاف و امور خیریه، آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، شرکت نفت و گاز و کمیته امداد به عنوان دستگاه‌های برتر در زمینه اقامه نماز معرفی شدند.

انتهای پیام/80017/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول