اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

خانواده 3 شهید دشتستان تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مسئولان شهرستان، خانواده شهیدان خدادادی در دشتستان تجلیل شدند.

خانواده 3 شهید دشتستان تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از خانواده سه شهید دشتستان (‌خانواده شهیدان خدادادی) اظهار داشت: شهید شعاع اندیشه‌های ناب و نورانی مکتب تشیع است.

حجت‌الاسلام سیدعلی‌پناه محمودی‌نیا افزود: شهیدان اهل اطاعت از ولایت و عمل به تکالیف دینی و اهل تحمل در سختی‌ها بودند و الگویی برای دانشگاهیان و دانشجویان هستند چرا که خودسازی را تکمیل کردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: هرکس در هر پست و مقامی که باشد باید بداند که آرامش امروز ما مدیون ایثارگری‌های بزرگمردانی است که در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش و جانفشانی کردند و خدمت به این خانواده‌ شهید نه تنها موجب ذخیره اخروی می‌شود بلکه موجب تحول و دگرگونی در امور دنیوی نیز می‌شود.

وی تصریح کرد: ایمان، اخلاص و بندگی و شجاعت از مهم‌ترین و بازرترین شاخصه‌های شهدا بوده که باید این خصوصیات در بین نسل جوان امروز تقویت شود.

محمودی‌نیا با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامی در کشور ما پدیده‌ای است که از لحاظ تاثیرگذاری و تغییر بنیادین حرکت اجتماعی تنها با ورود اسلام به ایران قابل مقایسه است.

وی ادامه داد: از این پدیده در کشور ما طی یک یادمان 10 روزه که دهه فجر نام دارد تجلیل می‌شود، نام این دهه با عنایت به مدت زمان بازگشت امام(ره) و پیروزی انقلاب از فرازی از سوره فجر با مطلع «والفجر و لیال عشر» الهام گرفته شده که یک نامگذاری، با مسمای معنوی و دینی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان اضافه کرد: انقلاب ما در ذات خود اهداف ضد استبدادی و ضد استکباری داشت که وجدان جمعی بشر فارغ از تعلقات دینی بر حقانیت آنها مهر تائید می‌زند.

بر اساس این گزارش، حسین پدر خانواده خدادادی، غلامعلی و احمد دو فرزند این خانوده در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/2451/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول