اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس:

مردم در 22 بهمن پاسخ قاطعی به سیاست‌های دوگانه آمریکا می‌دهند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ قاطعی به سیاست‌های دوگانه آمریکا در قبال ایران می‌دهند.

مردم در 22 بهمن پاسخ قاطعی به سیاست‌های دوگانه آمریکا می‌دهند

محمدعلی پورمختار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان 22 بهمن را  یک روز تاریخی برای ملت ایران دانست و اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی این روز پیام‌ بزرگ دفاع از کیان نظام را به تمام جهانیان مخابره می‌کند.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهد که استقلال و استمرار این نظام و تداوم حرکتی که ملت در سال 57 انجام داد و خون شهدایی که برای به ثمر نشستن انقلاب نثار شد، هرگز فراموش نمی‌شود.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه نشانگر اوج اعتقاد قلبی مردم به نظام است، گفت: با توجه به شرایط کنونی نظام و تحریم‌های دشمنان با هدف دور کردن مردم و ولایت از هم، باید با حضور پرشور خود در صحنه بار دیگر حمایت خود از نظام را به همگان اثبات کنیم.

وی با اشاره به اثبات بصیرت و شعور سیاسی مردم گفت: حضور مردم در صحنه بار دیگر باعث امید دوستان و ناامیدی دشمنان می‌شود.

پورمختار در ادامه سخنانش با بیان اینکه دشمن بعد از فتنه اخیر رهبری را نشانه گرفته و دنبال دور کردن مردم از ولایت فقیه است، تأکید کرد: حضور یکپارچه و منسجم مردم در راهپیمایی 22 بهمن به معنای حمایت از منویات رهبری است که باید مد نظر ویژه باشد.

وی با اشاره به دروغ‌پردازی‌های آمریکا در مذاکره مستقیم با ایران گفت: چه طور می‌شود از یک سو ادعای مذاکره داشت و از سوی دیگر همچنان با سیاست تحریم و فشار با ملتی سخن گفت؟

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در پایان سخنانش ابراز داشت:‌ مردم ایران با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به آمریکا و سیاست‌های دوگانه آنها می‌دهند.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول