اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهنوج:

ملت ایران از فشارهای دشمن خسته نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهنوج گفت: ملت ایران از فشارهای دشمن خسته نمی‌شوند و در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهند که دشمنان در خواب و رؤیا هستند.

ملت ایران از فشارهای دشمن خسته نمی‌شوند

عباس اطمینانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهنوج با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای حضور همه اقشار مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن انجام شده است، اظهار داشت: با وجود تحریم‌های اقتصادی مردم با حضور خود ثابت می‌کنند که حرکت‌های دشمنان و نقشه‌های آنان نقش بر آب است.

وی با بیان اینکه ملت ما از این فشارها خسته نمی‌شوند، تصریح کرد: ملت ما با وجود تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی منسجم‌تر از گذشته می‌شوند و در راهپیمایی 22 بهمن نشان می‌دهند که دشمنان در خواب و رؤیا هستند.

اطمینانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن دشمن را ناامید می‌کنند.

فرماندار کهنوج گفت: همه ارگا‌ن‌ها و دستگاه‌های برگزاری راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در آمادگی کامل به سر می‌برند و شاهد حضور پررنگ‌تر مردم نسبت به سال‌های قبل خواهیم بود.

انتهای پیام/80003/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول