اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم همدان در مجلس:

مردم با حضور پرشور در 22 بهمن، رأی آری به نظام می‌دهند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم همدان در مجلس با بیان اینکه مردم بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن رأی آری به نظام می‌دهند، گفت: حضور مردم در این روز پرشور خواهد بود.

مردم با حضور پرشور در 22 بهمن، رأی آری به نظام می‌دهند

ابراهیم کارخانه‌ای امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ایستادگی ملت ایران در برابر تهدیدها و تحریم‌ها اظهار داشت: مردم ولایی و غیور ایران اسلامی با تأسی از آرمان‌های امام و رهبری همواره در برابر زیاده‌خواهی‌های دشمنان ایستادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی در 34 سال از حیات خود همواره قله‌های پیشرفت را طی کرده است، تأکید کرد: این ملت با پشت سر گذاشتن آزمون‌های سخت با عزت و اقتدار به دنیا اثبات کرده که هیچ گاه دست از آرمان‌های نظام بر نمی‌دارد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: ملت هوشیار ایران طی سال‌های سخت، گوهر گرانبهای انقلاب را از حمله گرگ‌های درنده بین‌المللی حفظ کرده و بزرگترین سند عزت، افتخار و سربلندی نظام در دست‌یابی به اهداف آرمان‌گرایانه انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به الگو بودن ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها گفت: هویت دینی و اقتدار علمی ایران اسلامی این کشور را به الگویی برای کشورهای اسلامی تبدیل شده است.

کارخانه‌ای با اشاره به شرایط حساس انقلاب اسلامی، حمایت و صیانت از آرمان‌های جمهوری اسلامی را از ضروریات دانست.

وی با بیان اینکه مردم بار دیگر با حضور پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن رأی آری به نظام جمهوری اسلامی می‌دهند، اظهار داشت: مردم ایران همواره ولایت‌پذیری خود را اثبات کرده‌اند و در این راستا در روز 22 بهمن خروش انقلابی خود برای دفاع از کیان نظام را ظهور و بروز می‌دهند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی افزود: ایران اسلامی با گذشت 34 سال از انقلاب، با وجود انواع توطئه‌ها همچنان به شعارها و آرمان‌های خود پایبند مانده و از اصول اساسی خود یک قدم عقب‌نشینی نکرده است.

انتهای پیام/89002/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول