اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 276

درویشی: 22 بهمن میثاق بزرگ ملت با ولایت است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه پیشوا گفت: 22 بهمن میثاق بزرگ ملت با ولایت و نمایشگاه ولایتمداری ملت مؤمن و انقلابی ایران اسلامی است.

درویشی: 22 بهمن میثاق بزرگ ملت با ولایت است

حسن درویشی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: پس از گذشت 34 سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در 22 بهمن 1357 امروز بیش از هر زمان دیگری آثار و برکات نفوذ گفتمان انقلاب اسلامی فراتر از جغرافیای ایران و تأثیرگذاری شگرف آن در وضعیت‌ها و موقعیت‌های راهبردی منطقه و بلکه ماورای آن آشکار شده است، به‌گونه‌ای که جبهه استکبار و نظام سلطه در مقابله با بیداری اسلامی و ناکامی آمریکا در مهار جهان اسلام و دستیابی به اهداف مورد نظر، از واقعیت‌های انکار ناپذیر عصر جدید به شمار می‌رود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان پیشوا تصریح کرد: با توجه به در پیش بودن دو رویداد مهم در کشور، دشمنان به دنبال این هستند تا با توطئه و تحریم مردم را از انقلاب مأیوس کرده و وحدت آن‌ها را از بین ببرند، قطعاً مردم ایران اسلامی بار دیگر تمامی توطئه‌های آنان را نقش بر آب کرده و وحدت و همدلی خود را همچنان به رخ دشمنان خواهند کشید.

وی 22 بهمن را میثاق بزرگ ملت با ولایت دانست و تصریح کرد: در 22 بهمن ملت ایران به صحنه خواهند آمد تا میثاق خودشان را با حضرت امام (ره)، انقلاب و مقام معظم رهبری مستحکم کنند.

درویشی با بیان این‌که ایران اسلامی به الگویی بی‌بدیل برای سایر کشورها تبدیل شده است، خاطر نشان کرد: شرکت گسترده و منسجم مردم در راهپیمایی 22 بهمن حامل پیامی برای مسئولان نیز خواهد بود و آن این است که با پرهیز و اجتناب از چنددستگی و تفرقه صرفاً به فکر خدمت صادقانه به مردم باشند.

فرمانده سپاه ناحیه پیشوا در پایان با تأکید بر تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس و اعلام بیعت مجدد با ولی‌فقیه زمان و فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و آمادگی برای مقابله قاطع با تهدیدات و فتنه‌های فراروی انقلاب و میهن اسلامی، تصریح کرد: در شرایط بسیار حساس و سرنوشت ساز کنونی که جامعه بشری در حال عبور از پیچ بزرگ تاریخی است و ملت ایران نیز در آستانه حضور در آزمون خطیر انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 قرار دارد، راهپیمایی سراسری یوم‌الله 22 بهمن از اهمیتی مضاعف برخوردار بوده و تردیدی نیست حضور گسترده، پرشور و با صلابت ملت شریف و انقلابی ایران در این رزمایش ملی، برخلاف آرزوی ضد انقلاب و جبهه متحد استکبار و سلطه، ظرفیت‌های ایران اسلامی در عرصه پیشتازی تحولات راهبردی و گذر از این مقطع طلایی را به رخ جهانیان خواهد کشید.

انتهای‌پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول