اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب غلبه حق بر باطل

آسمان اردبیل نورافشانی می‌شود / اعمال محدودیت‌های ترافیکی در 22 بهمن

خبرگزاری فارس: همزمان با شب پیروزی حق بر باطل و در طلیعه 22 بهمن روز غلبه ملت بر طاغوتیان، آسمان اردبیل امشب نورافشانی می‌شود.

آسمان اردبیل نورافشانی می‌شود / اعمال محدودیت‌های ترافیکی در 22 بهمن

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: در آستانه 22 بهمن ملت ایران همزمان با سراسر کشور ندای الله‌اکبر سر داده و خروش توحیدی خود را به گوش همه مستکبرانی می‌رسانند که امروز بت‌های جهالت‌شان دنیا را به خشم و نفرت واداشته است.

حجت‌الاسلام ولی نظر‌پور خاطرنشان کرد: از ساعت 9 شب همزمان با ندای الله‌اکبر مردم ایران در نقاط مختلف به همت تیپ 40 ارتش و تکاوران دلاور این تیپ در میدان توحید اردبیل مراسم نورافشانی برگزار خواهد شد تا در یک شادکامی و جشن و سرور آغاز سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گرامی داشته شده و مردم با عزمی راسخ‌تر در نیمه‌های دهه چهارم انقلاب بتوانند پشتیبانی همه جانبه‌شان را از نظام نشان دهند.

وی ابراز داشت: علاوه بر برگزاری برنامه‌های متنوعی که در 9 روز گذشته شاهد آن در مناطق مختلف استان بودیم فردا همزمان با یوم‌الله 22 بهمن راهپیمایی عظیم مردم استان اردبیل از محل‌های تعیین شده آغاز می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل ادامه داد: در کنار راهپیمایی عظیم مردم در این روز فرخنده ایستگاه‌های نقاشی برای کودکان در مسیر راهپیمایی، ساخت عروسک‌ها و برنامه‌های خیمه‌شب‌بازی برای سردمداران نظام کفر و همچنین توزیع بادکنک و پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به همراه برخی اقلام تبلیغاتی را همزمان با ایام‌الله 22 بهمن و گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شاهد خواهیم بود.

اعلام مسیرهای راهپیمایی فردا در اردبیل

نظر‌پور در بخش دیگری از گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل همچنین به مسیرهای راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در مناطق مختلف استان اشاره و تاکید کرد: راهپیمایی فردا از ساعت 10:30 صبح از اردبیل آغاز خواهد شد که مسیر آغازین برای آقایان ایستگاه سرعین و برای خواهران نیز میدان شریعتی تعیین شده است.

این مسئول افزود: در راهپیمایی فردا شرکت‌کنندگان مسیرهای مختلفی را تا میدان مصلای اردبیل طی خواهند کرد و در نهایت مراسم پایانی در میدان مصلای اردبیل برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل سخنران ویژه این مراسم را نائب رئیس مجلس حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اعلام کرد و یادآور شد: قرار است در این مراسم از سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد نائب رئیس مجلس و همچنین امام جمعه موقت قزوین استفاده کنیم تا به تبیین اوضاع و احوال جهانی و بین‌المللی و تاثیر‌گذاری جمهوری اسلامی ایران در این تحولات اشاره کنند.

نظر‌پور تصریح کرد: در دیگر شهرهای استان نیز راهپیمایی از ساعت 10 صبح از مقابل مساجد جامع و همچنین محل‌های تعیین شده آغاز می‌شود و ویژگی راهپیمایی امسال این است که آیین‌های جشن و سرور مردمی به برپایی نمازهای جماعت در مساجد ختم خواهد شد.

محدودیت‌های ترافیکی 22 بهمن در اردبیل اعلام شد

همچنین رئیس پلیس راهور استان اردبیل نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل به محدودیت‌های ترافیکی همزمان با یوم‌الله 22 بهمن اشاره کرد و گفت: از ساعت 24 امشب تمام مسیرهای منتهی به میدان مصلای امام خمینی (ره)، چهار‌راه امام و میدان شریعتی و ایستگاه سرعین مسدود خواهد بود و از هرگونه تردد خودرو در این مسیرها جلوگیری خواهد شد.

علی مریخی از هموطنان خواست از پارک خودروهای خود در مسیرهای تعیین شده خیابان امام خمینی در محدوده میدان امام حسین (ع) تا میدان باهنر (ایستگاه سرعین) خودداری کنند در غیر این صورت خودروی آنها به پارکینگ‌ها منتقل می‌شود.

وی به اعمال محدودیت‌های ویژه ترافیکی تا ظهر 22 بهمن اشاره کرد و بیان داشت: تا پایان راهپیمایی یوم ‌الله 22 بهمن پلیس از تردد خودرو در مسیر ایستگاه سرعین تا میدان امام حسین (ع)، میدان شریعتی به سمت خیابان دانش و باغمیشه همچنین خیابان امام به سمت میدان ورزش و میدان عالی‌قاپو و همچنین پیرعبدالملک، تازه میدان و قیام به سمت عالی‌قاپو جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان اردبیل از صاحبان وسایط نقلیه خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی در این زمینه با پلیس همکاری کرده و شرکت‌کنندگان در راهپیمایی نیز با خودروهای عمومی از مسیرهای مختلف شهر به محل مورد نظر انتقال داده می‌شوند.

انتهای پیام/62003/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول