اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه قزوین:

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین گفت: مردم ایران با شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن امیدهای دشمنان اسلام را مأیوس می‌کنند.

حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمنان را مأیوس می‌کند

حجت‌الاسلام علی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: مردم ایران فردا با حضور پرشور و پررنگ در راهپیمایی 22 بهمن توطئه‌های دشمنان را خنثی و امیدهایشان را مأیوس می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور پررنگ اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی 22 بهمن نقش بسزایی در مأیوس کردن دشمنان اسلام دارد، ابراز داشت: مردم ایران یک بار دیگر با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن اعلام می‌کنند که به تداوم و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند و راه امام خمینی (ره) و شهدا را ادامه می‌دهند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین با اشاره به اینکه دشمنان اسلام تبلیغات گسترده‌ای بر عدم حضور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن می‌کنند، ابراز داشت: اقشار مختلف جامعه به این تبلیغات هیچ توجهی نمی‌کنند و با شرکت پرشور و پررنگ در این راهپیمایی به آنان نشان می‌دهند که از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون پایبند ارزش‌های اسلامی و تبعیت از ولایت‌ فقیه بودند و تبلیغاتشان کوچک ترین تغییری در عقاید آنان نداشته است.

عباسی با بیان اینکه مردم ایران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن با دادن شعارهایی از جمله مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ابراز می‌کنند که آرزوی نابودی این رژیم را دارند، اذعان داشت: این نشان‌ دهنده تنفر ملت ایران از سران کشورهای استکبار جهانی است.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین متذکر شد: با توکل به خداوند متعال و بصیرت و هوشیاری مسلمانان جهان در برابر فتنه‌های دشمنان اسلام رژیم غاصب و منفور آمریکا و اسرائیل نابود می‌شوند.

عباسی ابراز داشت: مردم ایران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از فلسطین و غزه نیز حمایت می‌کنند که تحقق این اقدام موجب دلگرمی برای مردم مظلوم این کشورها است که آنان در دفاع از ارزش‌های اسلامی و مقابله با حاکمان ظالم مصمم‌تر باشند.

وی به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی فتنه‌های بسیاری را علیه ایران طراحی کردند تا بتوانند به اهداف شومشان در این کشور برسند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه استان قزوین اضافه کرد: اکنون تحریم‌های اقتصادی آخرین تیر فتنه‌های دشمنان برای خدشه‌دار کردن نظام اسلامی ایران است که باید در این شرایط مسئولان نظام و مردم با تبعیت از ولایت‌ فقیه این فتنه‌ها را نقش بر آب کنند.

این مسئول اظهار داشت: مسئولان نظام با به کارگیری راه کارهای اقتصادی و به دور از ایجاد تنش و اختلاف بین یکدیگر می‌توانند تحریم‌های دشمنان را بشکنند و یک بار دیگر به یاوه‌گویی‌های سران کشورهای استکبار جهانی پایان دهند.

انتهای پیام/77009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول