اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

مردم در یوم الله 22 بهمن پاسخ کوبنده به هجمه دشمنان می‌دهند

خبرگزاری فارس: استاندار قم با صدور پیامی فرا رسیدن یوم الله 22 بهمن را گرامی داشت و اعلام کرد: مردم در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن حضور پرشور داشته و پاسخ کوبنده‌ای را به هجمه‌های دشمنان کوردل خواهیم داد.

مردم در یوم الله 22 بهمن پاسخ کوبنده به هجمه دشمنان می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام کرم‌رضا پیریایی آمده است: یوم الله بیست و دوم بهمن ماه روز پیروزی اسلام ناب محمدی(ص)، سرآغاز طلوع نورانی روزی است که شب نکبت‌بار 2500 ساله سلطنت شاهنشاهی در کشور ایران را پایان داد و بانگ الله اکبر پرچم توحید را بر فراز سرزمین اسلامی ایران به اهتزاز درآورد تا بساط غارتگری بیگانگان و تحقیر و ذلت ملت بزرگ ایران برای همیشه برچیده شود، 22 بهمن روز تجلی عزت، اقتدار و خودباوری ملت بزرگ ایران است. تردیدی نیست که انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی، همواره خار چشم دشمنان و مستکبران بوده و هست.

در ادامه این پیام آمده است: امروز با گذشت بیش از سه دهه از خیزش عظیم ملت ایران در مقابله با استکبار و احیای ارزش‌های اسلامی، شاهدیم که شجره طیبه انقلاب اسلامی در پرتو انفاس قدسی باغبان انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و خلف شایسته آن مرد الهی، مقام معظم رهبری همچون درخت تنومندی به بار نشسته و این ملت در صحنه‌های گوناگون و در مسیر انقلاب و آرمان‌های الهی آن، همچنان بالنده و پر صلابت و پابرجا ایستاده است.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در سی و چهارمین فجر درخشان انقلاب اسلامی یاد و خاطره فجرآفرینان غیور را گرامی می‌داریم و با گوش جان سپردن به سفارش گوهربار معمار کبیر انقلاب اسلامی و تأکیدات رهبر فرزانه انقلاب در خصوص ضرورت صیانت از اصل اصیل انقلاب اسلامی و حفظ وحدت کلمه، در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن، حضور پرشور داشته و پاسخ کوبنده‌ای را به هجمه‌های دشمنان کوردل خواهیم داد.

در پایان این پیام آمده است: بی‌تردید عموم مردم انقلابی، شهیدپرور و ولایت‌مدار قم مقدس، همگام و هم‌صدا، با مردم غیور ایران اسلامی، با حضور دشمن‌شکن خود در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و ولی امر مسلمین حضرت آیت‌الله خامنه‌ای حماسه ماندگار دیگری را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/2258/خ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول