اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره کل اوقاف و امورخیریه خوزستان:

راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار ایران در عرصه جهانی است

خبرگزاری فارس: اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان عنوان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، حضور منسجم و باشکوه عزم و اقتدار ملی برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی در عرصه جهانی است.

راهپیمایی 22 بهمن نمایش اقتدار ایران در عرصه جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس استان خوزستان ارسال شده است، مردم ولایتمدار و رشید استان خوزستان به ویژه اصحاب وقف و بقاع متبرکه استان را به حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی حماسه و اقتدار یوم الله 22 بهمن ماه دعوت کرد.

در بیانیه این اداره کل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آمده است: مدیرکل و کارکنان اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خوزستان همراه و همگام با سایر اقشار جامعه، با حضور گسترده خود در راهپیمایی 22 بهمن، با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان می‌کنند.

در ادامه این بیانیه آورده شده است: شرکت مردم خداجو و ولایتمدارمان در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی‌ بر دهان یاوه گویان و استکبار جهانی و پاسخی قاطع به دشمنان ایران و ایرانیان خواهد بود.

همچنین عنوان شده است: 22 بهمن یک روز به یادماندنی در تقویم تاریخ این سرزمین، نقطه عطفی است که هرگز با گذر زمان به فراموشی نخواهد رفت و هر ساله با شکوه‌تر از سال گذشته به حیات جاوید و مردمی خود ادامه خواهد داد.

اداره کل اوقاف و امورخیریه استان خوزستان با بیان اینکه ایران اسلامی در حساس‌ترین فراز تاریخی خود به سر می‌برد آمده است: توکل، وحدت، همبستگی و یک‌سویی ملت بزرگ ایران و مسئولان و خدمتگزاران واقعی ملت و تبعیت محض از اوامر و منویات مقام معظم رهبری و خدمت خالصانه به ملت تنها راه عبور از این گردنه تاریخی و سرنوشت ساز است.

در پایان این بیانیه با اشاره به اینکه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ماه نمایش اقتدار، عزم ملی و انسجام یکپارچه ملت ایران برای عبور از صفحه سرنوشت ساز دیگری است از مردم دلیر و حماسه ساز خوزستان، اقشار، اصناف مختلف به ویژه اصحاب وقف، بقاع متبرکه و متولیان موقوفات و واقفان نیک‌اندیش، هیئت‌های امنا بقاع متبرکه و مساجد، جامعه قرآنی و خادمان قرآن و ... جهت حضور در این راهپیمایی دعوت به عمل آورده است تا با حضور منسجم و باشکوه بار دیگر عزم و اقتدار ملی را برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی به نمایش بگذارند. 

انتهای پیام/72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول