اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله کعبی در گفت‌وگو با فارس:

22 بهمن زمینه‌ساز حضور حماسی ملت در انتخابات است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: 22 بهمن امسال زمینه‌ساز حضور میلیونی و حماسی ملت در انتخابات آینده خواهد بود.

22 بهمن زمینه‌ساز حضور حماسی ملت در انتخابات است

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: یکی از عناصر ماندگاری که انقلاب اسلامی را در برابر انقلاب‌های دیگر بی‌نظیر کرده است، حضور حماسی و پرشور میلیونی ملت در صحنه‌های مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه همیشه ملت ایران در عرصه حقوقی کشور با حضور در انتخابات حضور خیره‌کننده‌ای داشته‌اند، تصریح کرد: این حضور نشان‌دهنده دفاع از کیان نظام، هویت اسلامی، ارزش‌ها، باورها و تعظیم شعائر اسلامی است.

*22 بهمن نماد مردمی بودن نظام است

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه ملت ایران مردمی سرزنده، بصیر، با ایمان و حاضر در صحنه هستند، خاطرنشان کرد: نمونه‌ای از حضور در صحنه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن است که به واسطه این حضور حماسی نماد مردمی بودن نظام به دنیا نشان داده می‌شود.

*حضور ملت مهر تاییدی بر تداوم خط امام و رهبری است 

کعبی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی اثبات می‌کند که آنها بر گفتمان امام و رهبری پس از 34 سال تاکید دارند، اضافه کرد: حضور ملت در راهپیمایی مهر تاییدی بر تداوم نظام و راه امام است.

وی تاکید کرد: با توجه به طراحی حوادث و توطئه‌های دشمنان و شرایطی که آنها بر ملت تحمیل کرده‌اند ملت مصمم‌تر است تا در راهپیمایی فردا حاضر شود؛ حضور در راهپیمایی، عمل صالح سیاسی است و در صفحه تاریخ ثبت خواهد شد.

*دشمنان به دنبال بزرگ‌نمایی مشکلات نظام هستند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دشمن به دنبال بزرگ‌نمایی مشکلات نظام است، تصریح کرد: مشکلات در حال حاضر زیربنایی نیست و ملت و مسئولان با کمک خداوند و تدبیرهای رهبری می‌توانند مشکلات را پشت سر بگذارند.

کعبی با تاکید بر اینکه 22 بهمن امسال زمینه‌ساز حضور میلیونی و حماسی ملت در انتخابات آینده خواهد بود، تصریح کرد: حضور ملت در راهپیمایی این پیام را در سطح جهان منتشر خواهد کرد که ملت آماده خلق حماسه دیگری در صحنه انتخابات در دفاع از کیان نظام و تعیین سرنوشت دستگاه اجرایی یعنی ریاست جمهوری در بیست و یکم خرداد هستند.

انتهای پیام/78008/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول