اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان خبر داد

راهپیمایی 22 بهمن در 58 نقطه گیلان

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان از راهپیمایی 22 بهمن در 58 نقطه از استان خبر داد.

راهپیمایی 22 بهمن در 58 نقطه گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت ‌الاسلام مجتبی اشجری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران راهپیمایی روز 22 بهمن را حج مردم ایران دانست و اظهار کرد: مردم در 22 بهمن با تبری جستن از شیاطین محبت خود را نسبت به انقلاب و اسلام به نمایش می‌گذارند.

وی راهپیمایی روز 22 بهمن در سال جاری را دارای اهمیت ویژه‌ای عنوان کرد و افزود: دشمن با اعمال تحریم‌ها می‌خواست ملت را در مقابل نظام قرار دهد اما مردم با آرمان شهدا و ولی فقیه دوباره پیمان می‌بندند.

اشجری با بیان اینکه مردم در جشن بزرگ 22 بهمن توطئه‌های بزرگ استکبار خارجی و عیادی داخلی آن را خنثی می‌کنند، تصریح کرد: مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن هویت دینی و انقلابی خود را نشان می‌دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حضور چشمگیر مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن را موجب یاس و ناامیدی دشمن خواند و بیان کرد: برداشته شدن گام‌های مردم در راهپیمایی 22 بهمن استکبار جهانی را خشمگین می‌کند و خداوند برای افرادی که در این عرصه گام برمی‌دارند عمل صالح ثبت و ضبط می‌کند.

وی با اشاره به طنین‌انداز شدن گلبانگ الله‌اکبر در ساعت 21 امشب در سراسر کشور و استان، اظهار کرد: آسمان گیلان امشب نورباران می‌شود.

اشجری آغاز راهپیمایی روز 22 بهمن در سراسر استان را ساعت 9.30 دقیقه اعلام کرد و گفت: مردم گیلان در 58 نقطه استان راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان راهپیمایی مردم در شهر رشت را از شش مبدا عنوان کرد و افزود: حجت‌ الاسلام والمسلمین محمد محمدی گلپایگانی سخنران مراسم روز 22 بهمن در شهر رشت است.

*300 خبرنگار مراسم 22 بهمن گیلان را پوشش خبری می‌دهند

وی با بیان اینکه تعداد 300 خبرنگار، عکاس و تصویربردار مراسم 22 بهمن در مناطق مختلف گیلان را پوشش خبری می‌دهند، تصریح کرد: سرود هم‌سرایان فجر توسط یک‌ هزار و 357 دانش‌آموز در رشت اجرا می‌شود.

اشجری گل ‌افشانی راهپیمایان با بالگرد، رهاسازی 1357 بالن در آسمان شهر رشت و پرواز 34 کبوتر را از دیگر جاذبه‌های راهپیمایی 22 بهمن در سال جاری برشمرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان برپایی ایستگاه صلواتی، چهره‌آرایی جوانان و ... را از دیگر برنامه‌های راهپیمایی روز 22 بهمن عنوان کرد.

وی از به نمایش گذاشته شدن تصاویر حضور مردم رشت در راهپیمایی سال 1357 برای نخستین بار در روز 22 بهمن در میدان شهدای ذهاب این شهر خبر داد و بیان کرد: فضا آرایی و تبلیغات محیطی در راهپیمایی روز 22 بهمن مشهود است.

انتهای پیام/84001/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول