اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‎دهد

اعلام آمادگی اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

خبرگزاری فارس: آحاد مختلف مردم پلدختر برای شرکت پرشور در راهپیمایی 22 بهمن اعلام آمادگی کردند.

اعلام آمادگی اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر فریدون رشیدی فرماندار پلدختر، حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه و جمعی از اقشار مختلف مردم پلدختر در گفت‌وگو با فارس آمادگی همه جانبه خود را برای شرکت در مراسم راهپیمایی 22 بهمن اعلام کردند.

فریدون رشیدی فرماندار پلدختر با بیان اینکه ملت شریف ایران در راهپیمایی روز بیست و دو بهمن امسال متحدتر از گذشته به میدان خواهند آمد، گفت: در حقیقت راهپیمایی فردا نماد و نشانی از مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده‌خواهی‎های جریان استکبار و شکست توطئه‎های این جریان علیه نظام اسلامی است.

وی افزود: در حقیقت 22 بهمن ماه طی سه دهه گذشته همواره تثبیت‎گر پایه‎های انقلاب اسلامی ایران بوده و مردم همواره نشان داده‎اند گوش به فرمان رهبری هستند.

فرماندار پلدختر با دعوت از همه آحاد مردم این شهر برای شرکت باشکوه در راهپیمایی روز 22 بهمن، اظهار داشت: مردم پلدختر فردا با مشت‌های محکم و گره‌خورده خود بر دهان استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار و رژیم غاصب اسرائیل بکوبند.

علی محمد لروند امام جمعه پلدختر در این خصوص به فارس گفت: ملت ایران امسال در راهپیمایی 22 بهمن با حضور خود تمام نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی ضمن دعوت از همه آحاد ملت ایران به خصوص مردم شهید پرور پلدختر در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن یک وظیفه شرعی و دینی است.

مسیر راهپیمایی فردای پلدختر میدان شهید بهشتی، خیابان معلم جنوبی، پل شهدای دولت، خیابان امام (ره)، پل شهدای هفت تیر است و سخنرانی این مراسم توسط حجت الاسلام علی محمد لروند امام جمعه پلدختر صورت می‎گیرد.

انتهای پیام/85009/ب30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول