اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان و بلوچستان خبر داد

تحقق 44 هزار تعهد اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تعهد اشتغالزایی در استان سیستان و بلوچستان برای سال‌جاری 44 هزار و 252 فرصت شغلی است.

تحقق 44 هزار تعهد اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان

عباس نخعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: تا کنون 45 هزار و 88 فرصت شغلی در استان سیستان و بلوچستان محقق شده است.

وی تسهیلات ابلاغ شده به استان برای طرح‌های اشتغالزا اعم از بنگاه‌های کوچک اقتصادی، مشاغل خانگی و کسب و کار خرد را 12 هزار و 535 میلیارد ریال اعلام و افزود: میزان تسهیلات بنگاه‌های اقتصادی زودبازده و کارآفرین ابلاغی امسال استان 11 هزار و 92 میلیارد است و به طرح‌های اشتغالزایی که مصوبه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری را داشته باشند، پرداخت می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان با تأکید بر نظارت مستمر سازمان بازرسی استان بر عملکرد دستگاه‌ها، تصریح کرد: آسیب‌شناسی سند توسعه اشتغال بر اساس واقعیت‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات موجود ضروری است و در موقعیت کنونی نیازسنجی، نظارت، هدایت، حمایت و پشتیبانی نیز از وظایف مسئولان اجرایی محسوب می‌شود.

نخعی از بنگاه‌های اقتصادی زودبازده خواست که با جدیت در سرمایه‌گذاری‌ها ورود یابند و در این زمینه کمیته تخصصی برای نظارت و راست‌آزمایی به‌کار گرفته شوند.

وی ادامه داد: سند توسعه اشتغال استان، آسیب‌شناسی و بر اساس واقعیت‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات موجود واکاوی و تنظیم و در این راستا مشوق‌های کارآمدی برای ترغیب سرمایه‌گذاران در نظر گرفته شود.

معاون برنامه‌ریزی و اشتغال استاندار سیستان و بلوچستان از بانک‌ها خواست تا فعا‌ل‌تر پای کار آمده و خدمت بی‌منت به مردم ارائه دهند و برای تسهیل و تسریع به اهداف تعریف شده سند توسعه اشتغال، در پرداخت‌ها و دریافت مطالبات با عزم و اراده محکم‌تری حرکت کنند.

انتهای پیام/75003/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول