اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار منوجان خبر داد

اختصاص 19 میلیارد ریال به اشتغالزایی در منوجان

خبرگزاری فارس: فرماندار منوجان گفت: 19 میلیارد و 310 میلیون ریال اعتبار برای اشتغالزایی در این شهرستان اختصاص یافته است.

اختصاص 19 میلیارد ریال به اشتغالزایی در منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان جهانگیر تشکری صبح امروز در کارگروه توسعه کشاورزی این شهرستان اظهار داشت: تولیدات بخش کشاورزی تا انتهای برنامه توسعه در کشور به 300 میلیون تن می‌رسد و ایران می‌تواند جزو کشورهای پیشرفته تولیدات گلخانه‌ای در کشور شود.

وی افزود: پرداخت تسهیلات به 89 طرح در بخش‌های زراعت، باغبانی ، دامپروری و واگذاری هفت مورد موافقت زمین در این نشست مورد بررسی قرار گرفت که زمینه اشتغال 90 نفر را ایجاد می‌کند.

فرماندار منوجان گفت: 19 میلیارد و 310 میلیون ریال اعتبار برای اشتغالزایی در این شهرستان اختصاص یافته است.

* شوراها و دهیاران مدافع نظام باشند

فرماندار منوجان در حاشیه برگزاری همایش شوراها و دهیاری‌های این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: امروز ما در جنگ اقتصادی با دشمن درگیر هستیم و جمهوری اسلامی به فداکاری بیشتر نسبت به گذشته نیاز دارد.

وی با بیان اینکه در مدیریت خود باید دشمن را ناامید کرد و هیچ وقت سستی در کار نداشته باشیم، افزود: شوراها و دهیاران در تمام محافل خصوصی و عمومی مدافع جمهوری اسلامی و قدردان نظام اسلامی باشند و در بحث محتوایی و اجرایی باید مردم را تفهیم کرد و برای پیشبرد هر چه بهتر کار آن‌ها تلاش کرد.

انتهای پیام/80006/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول