اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فهرج:

تسهیلات اشتغالزایی در بخش‌های مصوب هزینه شود

خبرگزاری فارس: فرماندار فهرج بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی در فهرج تاکید کرد و گفت: تسهیلات اشتغالزایی باید در بخش‌های مصوب شده هزینه شود.

تسهیلات اشتغالزایی در بخش‌های مصوب هزینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج محمد برزنگ ظهر امروز در همایش شوراهای اسلامی بخش مرکزی فهرج اظهار داشت: استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای کانون خانواده را تهدید و متلاشی می‌کند و خانواده‌ها باید در این زمینه نظارت کنند و مانع استفاده از شبکه‌های ماهواره‌ای در منازل شوند.

برزنگ با اشاره به اهمیت و نقش وحدت،‌ همدلی و صداقت در رشد و توسعه یک منطقه ادامه داد: این عوامل موجب موفقیت و توسعه یک منطقه است و می‌توان اقدامات مناسبی را انجام داد و مشکلات را حل کرد.

وی از اعضای شوراهای اسلامی خواست تا برای تسریع در انجام امور فعالیت‌های خود را اولویت‌بندی کنند و تلاش بیشتری را برای خدمت به مردم داشته باشند.

برزنگ بر اجرای طرح‌های اشتغالزایی در فهرج تاکید کرد و افزود: تسهیلات اشتغالزایی باید در بخش‌های مصوب شده هزینه شود.

وی در مورد مشکلات راه‌های روستایی بیان کرد: بسیاری از راه‌های روستایی از جمله محور فهرج ـ برج‌معاذ و فهرج ـ نعیم‌آباد در بخش مرکزی و راه روستایی بخش نگین‌کویر نامناسب هستند که در این زمینه برای آسفالت و روکش آن نیاز به اعتبار است و اولویت اختصاص اعتبار در این زمینه با روستاهای دارای مشکلات بیشتر است.

برزنگ با اشاره به ساخت و سازهای خارج از حریم طرح هادی در روستاها افزود: ساخت و سازهای خارج از محدوده طرح هادی روستاها برای توسعه شبکه آب و برق با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند.

وی خطاب به اعضای شوراهای اسلامی گفت: صدور پروانه خارج از طرح هادی خلاف قانون است و باید برخورد شود و در روستاها باید بر اساس طرح هادی مجوز ساخت و ساز صادر شود و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بر این امر نظارت کنند.

برزنگ با اشاره به تلاش و اقدامات دولت عنوان کرد: ساختمان دانشگاه پیام‌نور فهرج آماده بهره‌برداری است و طرح بزرگ شبکه آبرسانی در نگین‌کویر فهرج اجرا می‌شود که 3 میلیارد ریال اعتبار به این طرح اختصاص یافته است.

انتهای پیام/80013/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول