اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس خبر داد

کاهش 49 درصدی اتفاقات آب در فردوس

خبرگزاری فارس: مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس از کاهش 49 درصدی اتفاقات آب در این شهرستان نسبت به سال گذشته خبر داد.

کاهش 49 درصدی اتفاقات آب در فردوس

قاسم توکلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با اهمیت آب اظهار داشت: بعد از اکسیژن مهم‌ترین ترکیب برای زیستن آب است که باید در سلامت و بهداشت آن نهایت دقت را به عمل آورد.

وی با بیان اینکه باید آب سالم به مقدار مورد نیاز در دسترس مردم باشد، افزود: برای اطمینان از سالم بودن آب برای آشامیدن و مصارف بهداشتی و تفریحی و ورزشی، گندزدایی آن یک امر ضروری است.

گندزادیی 23 هزار کیلوگرم آب ژاول

مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس با اشاره به اینکه از ابتدای سال تاکنون 23 هزار و 500 کیلوگرم آب ژاول برای گندزدایی و ضدعفونی آب شرب استفاده شده، متذکر شد: هیچگونه آلودگی در آب مصرفی شهروندان مشاهده نشد و کیفیت آب در حد مطلوبیت بالا است.

توکلی از تعداد یک‌هزار و 654 مورد کلرسنجی آب شرب از ابتدای امسال خبر داد و یادآور شد: همچنین تعداد 152 مورد آزمایش HPC (شمارش جمعیت میکروبی) از ابتدای سال تاکنون صورت گرفته است.

 

وی تعداد انشعابات نصب شده جید را از ابتدای سال جاری تاکنون 710 مورد عنوان کرد و اذعان داشت: نصب انشعابات نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشدی 56 درصدی برخوردار بوده است.

اصلاح 10 کیلومتر از شبکه‌های فرسوده آب فردوس

مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس اضافه کرد: برای جلوگیری از هدر رفتن آب از ابتدای امسال تاکنون 10.9 کیلومتر از شبکه‌های فرسوده شهرستان فردوس اصلاح و شبکه توزیع گسترش پیدا کرده است.

توکلی ادامه داد: برای اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در این شهرستان 3 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی تصریح کرد: برای جلب رضایت و رفاه حال مشترکان از ابتدای سال جاری تاکنون 356 دستگاه کنتور معیوب در فردوس تعویض شده است.

رفع یک‌هزار اتفاق آب از ابتدای امسال در فردوس

مدیر امور آب و فاضلاب شهری فردوس با بیان اینکه رفع اتفاقات آب یکی از وظایف آب و فاضلاب است، گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و 45 مورد رفع اتفاق در انشعابات مشترکان در شبکه‌های فرعی و اصلی داشته‌ایم.

توکلی با اشاره به رفع اتفاقات در سال جاری متذکر شد: میزان رفع اتفاقات در مدت مشابه سال گذشته یک‌هزار و 556 مورد بوده که با کاهش 49 درصدی مواجه بوده‌ایم.

انتهای پیام/69010/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول