اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت آبفای خراسان جنوبی خبر داد:

کاهش پرونده‌های قضایی شرکت‌های آب و فاضلاب

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی از کاهش پرونده‌های قضایی شرکت‌های آب و فاضلاب خبر داد.

کاهش پرونده‌های قضایی شرکت‌های آب و فاضلاب
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید مجتبی عراقی‌زاده شنبه‌شب در یازدهمین نشست کمیسیون تحلیل آرای محاکم قضایی مدیران دفاتر حقوقی کشور که در خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار داشت: حق‌الارض و بحث تملک تأسیسات و املاک تصفیه‌خانه‌ها، مشکلات و معضلات مبتلا به شرکت‌ها است.
وی با اشاره به خشکسالی‌های پی در پی و اعتبارات ناکافی به عنوان اصلی‌ترین مشکلات شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی از کمیسیون تحلیل آرا به جهت تلاش در رفع موانع موجود و کارگشایی امور تشکر کرد.
در این نشست که با حضور مدیران دفتر حقوقی استان‌های خراسان‌رضوی، خراسان شمالی، فارس، قم، سمنان، البرز، اصفهان، تهران، گلستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان و چهارمحال بختیاری برگزار شد، مدیران حاضر در مورد چگونگی تملک اراضی مورد نیاز شرکت‌های آب و فاضلاب بحث و گفت‌وگو کردند.
از مهم‌ترین مصوبات این نشست تأکید بر سند دار کردن املاک خریداری شده توسط شرکت‌ها و تملک املاکی که مشکلات مالکیتی نداشته باشند بود.
همچنین جلب رضایت متولیان امور وقف قبل از تملک کامل زمین‌های وقفی و اجرای پروژه‌های شرکت آب و فاضلاب در آنها از دیگر مصوبات این نشست بود.
 مدیران حاضر ضمن هم اندیشی در مورد عوارض شهرداری و تعیین تکلیف روند اجرایی آن در مورد ماده 53 شرایط حقوقی پیمان و تحت داوری و چگونگی ارجاع اختلاف نظر پیمانکاران و کارفرمایان شرکت به محاکم قضایی رایزنی کردند.
 مصوبات یازدهمین نشست کمیسیون تحلیل آرای محاکم قضایی مدیران دفاتر حقوقی شرکت آب و فاضلاب سراسر کشور به صورت گزارش کامل به تمام شرکت‌ها ارسال می‌شود تا مورد استفاده قرار گیرد.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول