اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت آبفا خراسان جنوبی تأکید کرد:

الزام کنترل کیفی آب از تولید تا مصرف

خبرگزاری فارس: معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی گفت: کنترل مباحث کیفی آب از نقطه تولید تا محل مصرف مشترکان از الزامات و موارد قابل توجه است.

الزام کنترل کیفی آب از تولید تا مصرف
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی، مهدی جهان‌طلب در کارگاه آموزشی کنترل کیفی آب و ایمنی کار با ترکیبات کلر دار اظهار داشت: هدف از برگزاری این کارگاه ارتقای دانش علمی و به روزرسانی مباحث و مفاهیم کلرزنی، کلرسنجی و آشنایی با مباحث ایمنی کار با ترکیبات کلردار برگزار شده است.
وی بر اهمیت کار کلرزنی و نقش آن در کیفیت آب ارائه شده به مشترکان تأکید کرد و گفت: در این کارگاه آموزشی، همکاران حاضر در زمینه تعیین مقدار کلر تزریقی به ورودی مخازن، کلرسنجی و شست‌وشوی سیستم کلرزنی آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی افزود: آشنایی با خواص شیمیایی آب ژاول و مسائل ایمنی و حفاظت فردی کار با ترکیبات کلردار هم از دیگر آموزش‌های ارائه شده در این کارگاه است.
جهان‌طلب با تأکید بر کنترل مباحث کیفی آب از نقطه تولید تا محل مصرف مشترکان، برگزاری این کارگاه را در افزایش سطح دانش و بهبود عمکرد اپراتورها مؤثر دانست.
معاون مهندسی شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی نیز گفت:‌ در راستای تحقق شعار سال جهاد اقتصادی شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی در اجرای پروژه‌های فاضلاب استان فعالیت چشمگیری داشته است.
مهدی هاشمی‌مقدم اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون پروژه‌ای به علت مشکل همیشگی آسفالت و اصطکاک با شهرداری تعطیل نشده است.
وی افزود:‌ در راستای توسعه شبکه فاضلاب استان در چهار ماه ابتدای سال 89 حدود 11 هزار و 35 متر آسفالت پروژه انجام شد که این میزان با 37 درصد رشد در مدت مشابه سال جاری به متراژ 15 هزار و 86 متر رسیده است.
معاون مهندسی شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان جنوبی با بیان اینکه بیشترین میزان رشد مربوط به خرداد ماه بوده، تصریح کرد: میزان کاهش یا افزایش در چهار ماه نخست سال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب 80 + درصد، 31- درصد، 88+ درصد و 32+ درصد بوده است.
هاشمی‌مقدم علت پیشرفت قابل توجه پروژه‌ها را حاصل تلاش و اهتمام همکاران و همکاری دستگاه‌های اجرایی، ساماندهی فعالیت‌های حوزه معاونت مهندسی و توسعه و از همه مهم‌تر تفویض اختیار بیشتر مدیرعامل شرکت در راستای راهبری پروژه‌ها دانست
در این کارگاه که در محل ایستگاه پمپاژ علی‌آباد بیرجند تشکیل شده بود بر اجرای خطوط تخلیه و نصب شیرهای مشترک نمونه‌برداری بین شرکت آب و فاضلاب و مرکز بهداشت تأکید شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول