اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته محقق شد

اجرای 10 کیلومتر شبکه فاضلاب در قاینات

خبرگزاری فارس: معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی گفت: در سال گذشته اجرای 10 کیلومتر شبکه فاضلاب در قاینات محقق شد.

اجرای 10 کیلومتر شبکه فاضلاب در قاینات

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خراسان‌جنوبی، مهدی هاشمی‌مقدم اظهار داشت: تعهد اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر قاینات برای سال 91 به میزان 20 کیلومتر است.

وی از اجرای دوباره عملیات اجرای پروژه‌های شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرستان قاین با آغاز سال جدید خبر داد و گفت: سال 90 سالی توأم با مشکلات و موانع اجرایی و فراز و نشیب‌ها است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی تصریح کرد: سال 90 در حالی با این شرایط به پایان رسید که حدود 10 کیلومتر از تعهدات اجرایی شبکه فاضلاب اجرا شد و میزان شبکه و خطوط انتقال در شهرستان قاینات به 28.5 کیلومتر رسید.

هاشمی‌مقدم در مورد اعتبارات مورد نیاز این پروژه گفت: اعتبار این طرح با نام ایجاد تأسیسات فاضلاب شهر قاینات به صورت استانی در سال 90 مبلغ 24 هزار و 308 میلیون ریال است که از این میزان حدود 82 درصد پیش‌بینی و مصوب شده که با برنامه‌ریزی و پیش‌بینی‌های انجام شده تا پایان سال 90 عمرانی محقق خواهد شد.

وی از ایجاد چند فراخوان برای اجرای پروژه فاضلاب شهرستان قاینات خبر داد و خاطرنشان کرد: فراخوان دو مناقصه برای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهر گام موثر دیگری برای توسعه خدمات‌رسانی در بخش فاضلاب و دفع بهداشتی فاضلاب مشترکان بوده است.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب شهری خراسان‌جنوبی گفت: با سیاست‌گذاری‌های انجام شده و لازم، مجری شبکه جمع‌آوری فاضلاب قاینات پاسخگوی تعهدات اجرایی در سطح شهر است.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول