اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زنجان:

ایجاد التهاب در فضای انتخاباتی کشور پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار زنجان با اشاره به عملکرد جریان‏های سیاسی مختلف برای حضور در انتخابات گفت: ایجاد تنش و التهاب در فضای انتخاباتی کشور پذیرفتنی نیست.

ایجاد التهاب در فضای انتخاباتی کشور پذیرفتنی نیست

عباس راشاد امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر گروه‏های سیاسی در کشور برای حضور در انتخابات در حال بررسی شرایط هستند.

وی به تحرکات گروه‏های مختلف اشاره کرد و افزود: تحرکات فعلی جدی نیست چراکه گروه‏های مختلف سیاسی برای حضور در انتخابات به اتفاق نظر قطعی نرسیده‏اند.

* تحرکات همه جریانات سیاسی در حال انجام است

فرماندار زنجان با بیان اینکه تکلیف افرادی که به صورت مستقل در انتخابات شرکت خواهند کرد مشخص است، یادآور شد: تحرکات همه جریانات سیاسی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات زمان جنگ و تصفیه حساب شخصی نیست، اظهار داشت: مردم باید در یک فضای آرام و شفاف در انتخابات شرکت کنند.

* ایجاد تنش و التهاب در فضای انتخاباتی کشور پذیرفتنی نیست

راشاد با انتقاد از افرادی که به ایجاد التهاب در فضای سیاسی کشور اقدام می‌کنند، گفت: ایجاد تنش و التهاب در فضای انتخاباتی کشور پذیرفتنی نیست.

فرماندار زنجان با بیان اینکه انتخابات در کشور همواره پرشور برگزار شده است، افزود: قطعاً انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از بهترین نوع برگزاری انتخابات در دنیا است.

وی انتخابات ایران را سالم‏ترین و بی‌شائبه‏‌ترین انتخابات در جهان توصیف کرد و اظهار داشت: حضور مردم در فضای سیاسی کشور نشان از اعتماد مردم به نظام مقدس اسلامی است.

*توجه به تجربه انتخابات سال 88

راشاد به انتخابات سال 88 اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات سال 88 تجربه‏های بسیاری را برای نظام مقدس اسلامی داشت که در انتخابات آینده باید مورد نظر قرار گیرد.

فرماندار زنجان انتخابات آینده کشور را از پرشورترین انتخابات کشور عنوان کرد و افزود: حضور مردم در انتخابات آینده قطعاً پرشور خواهد بود.

* ملت ایران برنده واقعی انتخابات در کشور

وی برنده واقعی انتخابات در کشور را ملت ایران عنوان کرد و یادآور شد: همواره حضور مردم پرشور بوده است و قطعاً  برنده واقعی در انتخابات آینده نیز ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام /73002/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول