اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کاشان:

سپاه و بسیج به هیچ وجه وارد خط‌بازی‌های سیاسی نمی‌شوند

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کاشان گفت: سپاه و بسیج تنها ضابطه‌ها، معیارها و شاخص‌های عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری را بیان می‌کنند و به هیچ وجه وارد دسته‌بندی‌ها و خط‌بازی‌های سیاسی نمی‌شوند.

سپاه و بسیج به هیچ وجه وارد خط‌بازی‌های سیاسی نمی‌شوند

حجت ‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: بسیج در فعالیت‌های احزاب، گروه‌ها و جریان‌ها وارد نمی‌شود و شأن خود را بالاتر از آن می‌بیند که خود را هزینه افراد یا حزب‌ها کند.

وی به توصیفی از مقام معظم رهبری در مورد سپاه اشاره و خاطر نشان کرد: سپاه عمود خیمه انقلاب است و هر کسی در این مسیر مشکل پیدا کرده باشد باید به این عمود بسته شود تا از این انحراف نجات یابد.

مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه کاشان در مورد نقش این نهاد در جریان انتخابات ابراز داشت: سپاه و بسیج تنها ضابطه‌ها، معیارها و شاخص‌های عنوان شده از سوی مقام معظم رهبری را بیان می‌کند و به هیچ وجه وارد دسته‌بندی‌ها و خط‌بازی‌های سیاسی نمی‌شود.

حسینی دیباجی با اشاره به توجیه عقلانی همراه با بیان معیارها ابراز داشت: بر این اساس فردی مورد تأیید است که بر اصول و ارزش‌ها پایبند بوده و بر تبعیت از ولایت‌ التزام عملی داشته باشد و به تعبیر دیگر حداقل هزینه‌ای برای انقلاب نداشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج از تفکر اصولگرایی دفاع می‌کند بیان داشت: باید توجه داشت که اصولگرایی یک جریان و تفکر است و به معنای رایج حزب و گروه نیست که منحصر به اساسنامه، دبیر و مدیری خاص باشد بلکه نگرشی است که بر اساس شاخص‌های تعیین شده از سوی ولایت به حرکت خود ادامه می‌دهد.

این مسئول با بیان اینکه از ائتلاف صحیح دفاع می‌کنیم عنوان کرد: بر ایجاد وحدت تأکید داریم چرا که به تعبیر مقام معظم رهبری هر چیزی که موجب تفرقه و اختلاف شود را نشانه خیانت دانسته و هر کسی که دنبال آن باشد را خائن قلمداد می‌کنیم.

حسینی دیباجی در مورد اقدامات بسیج و سپاه شهرستان کاشان برای حضور حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 بیان داشت: بسیج و سپاه توسط هادیان سیاسی و مربیانی که در اختیار دارد می‌تواند آحاد ملت را به حضور همگانی و اخلاقی در انتخابات تشویق کند چرا که معتقد است این عرصه یکی از مهمترین دستاوردهای نظام به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه حضور در انتخابات جزو وظایف ملی، اعتقادی و حتی امری عبادی محسوب می‌شود ابراز داشت: حضور حماسی و یکپارچه ملت ایران در انتخابات آینده می‌تواند موجب حفظ و صیانت از اصل انقلاب اسلامی شود.

‌این مسئول در ادامه در مورد شنیده شدن زمزمه‌های تحریم انتخابات از سوی برخی جریانات خاطر نشان کرد: تحریم سخن دشمن است و ملت ایران فهمیده‌اند سوءاستفاده‌گرانی که دم از تحریم می‌زنند جزو کسانی هستند که راهشان با راه دشمن یکی است.

حسینی دیباجی افزود: کسانی که این انقلاب را دوست دارند حرف از تحریم نمی‌زنند و این شیوه کسانی است که دنبال دور کردن مردم از نظام هستند.

حسینی دیباجی همچنین به بحث انتخابات آزاد پرداخت و گفت: این سخن شعار دل خواه دشمن است و در واقع ادامه توطئه طراحی شده تقلب است و با این شعار سعی دارند نسبت به انتخابات ذهن مردم ایران را مشوش سازند.

انتهای پیام/63009/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول