اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سقز:

هیچ اجتماع‌ سیاسی در کشور به اندازه 22 بهمن مهم نیست

خبرگزاری فارس: فرماندار سقز گفت: 22 بهمن عید ملی مردم ایران است بنابراین هیچ اجتماع ‌سیاسی در کشور به اندازه 22 بهمن مهم نیست.

هیچ اجتماع‌ سیاسی در کشور به اندازه 22 بهمن مهم نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، نادر فخری صبح‌امروز در نشست هماهنگی راهپیمایی 22 بهمن، بسترسازی لازم جهت برگزاری برنامه‌های دهه‌فجر در شهرستان را ضروری عنوان ‌کرد و گفت: برنامه‌‌ریزی خوب و مناسب برای حضور آحاد مردم در راهپیمایی 22 بهمن از وظایف کمیته‌های 8 گانه این شهرستان است.

وی گفت: دشمنان‌ نظام با هجمه‌های گسترده فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی سعی دارند مردم را دلسرد کنند از این رو هوشیاری و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن باعث شکست و ناامیدی دشمنان است.

فخری تصریح کرد: گستردگی و کیفی‌سازی برنامه‌های دهه ‌فجر و تبیین خدمات‌نظام در ترغیب مردم به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نقشی بسزا دارد.

وی راهپیمایی 22 بهمن را نشان از وحدت و اقتدار مردم در ایران اسلامی خواند و گفت: مشارکت گسترده آحاد مردم بیانگر پایداری آنان در دفاع از آرمان‌های انقلاب است.

فخری اظهار کرد: تمام نهادها، ادارات و دستگاه‌های ذیربط با برنامه‌ریزی و انسجام به میدان بیایند و برنامه‌ای باشکوه را به اجرا بگذارند.

وی برگزاری یک راهپیمایی منظم و گسترده را برای ارتقا وجه شهرستان مهم عنوان‌کرد و گفت: حضور صنوف مختلف، نهادها و ادارات در راهپیمایی 22 بهمن باید به بهترین شکل ممکن پوشش خبری داده شود.

فخری با بیان اینکه هیچ اجتماع سیاسی در کشور به اندازه 22 بهمن با اهمیت نیست، گفت: این روز عید‌ملی ایران‌اسلامی است از این رو حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بسیار تاثیرگذار و بازتاب‌جهانی دارد.

وی افزود: دشمنان با ایجاد جنگ‌روانی و اقتصادی و فشار‌تحریم‌ها می‌خواهند ملت را از مسیر اصلی انقلاب منحرف کنند.

فخری گفت: اما حضور پرشکوه و ناامیدکننده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تلاش‌های مذبوحانه دشمنان را خنثی می‌کند.

وی افزود: حضور مردم باعث امیدواری دوستداران‌انقلاب در داخل و خارج کشور و مایوس کردن دشمنان اسلام در جهان است.

در پایان این نشست رئیس سازمان تبلیغات‌اسلامی شهرستان سقز در خصوص زمان برگزاری راهپیمایی 22 بهمن گفت: این مراسم راس ساعت 9:30 صبح از میدان قدس به سمت میدان آزادی آغاز می‌شود.

انتهای پیام/79010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول