اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاد حوزه و دانشگاه مطرح کرد

نقش‌آفرینی زن مسلمان ایرانی در تمام فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی

خبرگزاری فارس: یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: زن مسلمان ایرانی در تمامی عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نقش‌آفرین بوده و اعتقادات دینی او مانع شرکت در فعالیت‌‌های اجتماعی نخواهد شد.

نقش‌آفرینی زن مسلمان ایرانی در تمام فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، استاد حوزه و دانشگاه و مدرس گفتمان بصیرت شامگاه دوشنبه در آیین برگزاری گفتمان بصیرت زنان و انقلاب اسلامی در برازجان اظهار داشت: حساسیت نقش زنان برخاسته از عمق تأثیرگذاری آنان در تمامی عرصه‌های زندگی است؛ برای نمونه می‌توان از نقش تأثیرگذار حضرت زینب (س) در قیام پر حادثه‌ عاشورا نام برد که یکی از نمونه‌های درخشانی است که اهمیت جایگاه زنان را در تاریخ اسلام به تصویر می‌کشد.

عبدالرحیم افروغ افزود: حضور زنان ایرانی در پیروزی انقلاب اسلامی به روشنی بیانگر آن است که زن مسلمان می‌تواند در تمامی عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی نقش‌آفرین بوده و اعتقادات دینی او مانع شرکت در فعالیت‌‌های اجتماعی نخواهد شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی، به دلیل آن که پرتوی از دین مبین اسلام به شمار می‌رود، توانسته خدمات عظیمی را برای زنان به انجام رساند که در حوزه‌های مختلف بسیار مهم و گسترده بوده است.

افروغ بیان کرد: امروز ایران اسلامی در تمام عرصه‌ها به موفقیت و سربلندی رسیده و این اقتدار مرهون خون شهدا است.

وی یادآور شد: حرکت در مسیر ولایت فقیه و حفظ وحدت و همدلی از مهم‌ترین رموز موفقیت ایران اسلامی در تمام عرصه‌هاست و باید این مسیر را تداوم بخشیم.

این استاد دانشگاه گفت: هم‌اکنون در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و حفظ دستاوردهای انقلاب و تقویت معنویات و اخلاق اسلامی در جامعه باید مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

برگزاری جلسه پرسش و پاسخ بخش پایانی این گفتمان بود.

انتهای پیام/2451/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول