اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه همدان:

امام خمینی(ره) الگوی اسلام سیاسی را به جهان عرضه کرد

خبرگزاری فارس: دبیر حزب مؤتلفه همدان گفت: الگوی اسلام سیاسی را به جهان عرضه کرد.

امام خمینی(ره) الگوی اسلام سیاسی را به جهان عرضه کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمود الفت شامگاه سه‌شنبه در جمع خبرنگاران در همدان ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر در عرصه‌های علمی و نظامی و پیروزی‌ در سال 57، نقطه عطفی در حاکمیت مستضعفان علیه نفوذ خارجی و متلاشی شدن حکومت فاسد استبدادی پهلوی و مایه امید جوامع اسلامی است.

وی با بیان اینکه این دهه مایه تجلی توانایی ایدئولوژیک اسلامی و رهبری آن علیه غرب و کفر جهانی است، گفت: انقلاب اسلامی به رهبری بی‌بدیل امام خمینی(ره) و مجد اسلام در مقطع زمانی که دنیا تحت تأثیر دو قطب کمونیستی و سرمایه‌داری بود، پرچم بی‌اعتنایی به قدرت‌ها و شکست هیبت ابرقدرتی آنان در اذهان جوامع جهانی را رقم زد و عدالت اسلامی را بلند کرده و الگوی اسلام سیاسی را به جهان عرضه کرد.

دبیر حزب مؤتلفه استان همدان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران حرکتی را آغاز کرد که منجر به انقلاب جهانی اسلامی می‌شود، ادامه داد: چنان که بیداری اسلامی منطقه متأثر از حرکت‌های انقلابی در ایران و انقلاب اسلامی آن است و امروز به سمت جهان‌گرایی پیش می‌رود و این زلزله‌ای است که با بیداری اسلامی در جهان شروع شده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ‌روحانیت ‌و رسانه‌های مدرن از جمله مطبوعات، صدا و سیما و کتاب‌ها اعم از شعر و داستان در زمینه تبیین اهداف انقلاب تعیین‌کننده است.

الفت یکی از ویژگی‌های مهم انقلاب اسلامی را استفاده از نقش رسانه‌های سنتی و مطبوعات دانست و گفت: قرن حاضر قرن غلبه قدرت‌های رحمانی بر قدرت‌های شیطانی است.

وی با اشاره به مسائل خارجی نیز با بیان اینکه در زیرچتر سازمان‌های حقوق بشر و سازمان‌های بین‌المللی اعمال قانون جنگل می‌شود، تصریح کرد: مسلمان‌کشی و اسلام‌هراسی باب شده؛ آن جا که مسلمانان میانمار، پاکستان، فلسطین و افغانستان، بحرین و سوریه قتل عام می‌شوند.

* قرن 21 در اروپا و آمریکا به سمت نژادپرستی و انسان کشی پیش می‌رود

دبیر حزب مؤتلفه همدان با بیان اینکه امروز همان جوامع داعیه‌دار حقوق بشر، آزادی و دموکراسی، خود را به خواب زده‌اند، افزود: تروریست‌ها از نظر آنها خوب و بد هستند؛ آنجا که مصالح و منافعشان در خطر است تروریست‌ها بد یا سیاهند و آنجا که حافظ منافع ایشان‌اند، تروریست‌ها خوب هستند و سفید.

دبیر حزب موتلفه استان همدان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تورم و گرانی‌ها بی‌سابقه است و فاصله‌ها روز به روز بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/89004/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول