اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان:

بصیرت دینی و سیاسی عامل برطرف شدن فتنه است

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: بصیرت دینی و سیاسی توأم با تقویت تقوا و ایمان در عصر کنونی برای شناخت دشمن و فتنه‌ها راهکاری راهبردی است،

بصیرت دینی و سیاسی عامل برطرف شدن فتنه است

حجت الاسلام علی کاروند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه دهه خجسته فجر یادآور حماسه، عزت، اتحاد و افتخار ملت مسلمان ایران در مقابله با استکبار و ابرقدرت‌های جهانی است، اظهار داشت: دهه فجر بهترین فرصت ارزشمند برای مرور بر وقایع و مقایسه خدمات قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی انتقال شفاف و درست تمام زوایای چگونگی و چیستی انقلاب اسلامی را به نسل جوان امری مهم و ضروری دانست و تصریح کرد: همه باید با بکارگیری نبوغ و خلاقیت نیروی جوان و توانمند رویداد انقلاب را با استفاده از ابزار نوین و فرهنگی و هنری سینه به سینه نقل کنیم تا انقلاب به دست صاحب اصلی خود برسد.

رئیس تبلیغات شهرستان تویسرکان دفاع و پشتیبانی از رهبری و انقلاب را مهم‌ترین عامل در برابر نفوذ نااهلان و عملی کردن اهداف آنها دانست و تأکید کرد: بصیرت دینی و سیاسی توأم با تقویت تقوا و ایمان در عصر کنونی برای شناخت دشمن و فتنه‌ها راهکاری راهبردی است، همه باید با دقت بر سخنان رهبری تلاش کنیم و مسیر را گم و یا از آن دور نشویم.

وی حضور در برنامه‌های دهه فجر و هر چه باشکوه برگزار کردن جشن ملی را وظیفه همه در صیانت از آرمان‌های امام(ره) و شهدا خواند و گفت: در دهه فجر هیئت‌های دینی و مراکز قرآنی در مساجد و کانون‌ها مراسمی با نشاط و معنوی را در سطح شهر و روستا اجرا خواهند کرد.

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان فجر در شهرهای تویسرکان

کاروند با اشاره به برگزاری مسابقات قرائت، حفظ و مفاهیم قرآنی در مدارس و مراکز آموزشی در ایام فجر و برگزاری جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در شهرهای تویسرکان، سرکان و فرسفج ویژه دهه فجر، ابراز کرد: مسابقات نهج‌البلاغه ویژه یک‌ هزار و 200 فرهنگی، صحیفه سجادیه با حضور 3 هزار نفری دانش‌آموزان در ایام فجر برگزار می‌شود.

وی از اجرای گفتمان دینی با موضوع انقلاب اسلامی در مدارس، مساجد، هیئت‌های مذهبی با حضور گروه روحانیون مصباح‌الهدی از قم خبر داد و افزود: حلقه‌های خاطره‌گویی انقلاب در مدارس، مساجد، هیئت‌های مذهبی توسط ائمه جماعات و روحانیان شبکه تبلیغ به منظور آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی در دهه فجر تشکیل و هر روز فعالیت دارند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان با اشاره به برگزاری 20 کرسی تلاوت نور در خانه‌های قرآن روستایی در روزهای پر برکت سی و چهارمین سالگرد پیروزی حق بر باطل، ادامه داد: قرائت سوره مبارکه فجر در بین‌الصلاتین مغرب و عشا به همت ائمه جماعات مساجد شهری و روستایی، برگزاری نماز شکر در شب 22 بهمن همزمان در تمام مساجد و هیئت‌های مذهبی شهر و روستا، محفل انس با قرآن کریم در مجتمع فرهنگی هنری فردوسی به همت کمیته قرآن ستاد دهه فجر آغاز شده است.

وی از برپایی محافل جشن در حوزه‌ علمیه کوثر و شیخ علیخانی به مناسبت سی و چهار سالگی انقلاب خبر داد و بیان داشت: حداقل 100 محفل جشن و سرور معنوی در مراکز و مؤسسات قرآنی، مساجد، هیئت‌های مذهبی مراکز دانشگاهی و مدارس در شهرستان برگزار می‌شود.

کاروند از برگزاری همایش 3 هزار نفری « قرآن بخوانید، جایزه بگیرید» در دهه فجر در تویسرکان با همکاری اعضای کمیته قرآن خبر داد.

وی حضور حداکثری مردم و مسئولان را در صحنه دهه فجر به ویژه 22 بهمن سبب خورد شدن استخوان‌های دشمن دانست و تصریح کرد: باید هوشیار و با تفکر متعالی همیشه در همه عرصه‌ها از انقلاب و رهبری حمایت کنیم چرا که استکبار در اندیشه خبیث خود طرحی ننگین را برای ایجاد بحران و آشوب طراحی کرده است پس می‌طلبد ملت با بیداری تمام و حضوری پررنگ‌تر در صحنه راهپیمایی بهمن را باشکوه‌تر از هر سال برگزار کنند.

انتهای پیام/89010/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول