اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهر داران:

هیچ کشوری در جهان استقلال سیاسی ایران را ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه داران گفت: هیچ کشوری در جهان استقلال سیاسی جمهوری اسلامی ایران را ندارد.

هیچ کشوری در جهان استقلال سیاسی ایران را ندارد

به گزارش خبرنگار فارس از فریدن، حجت‌الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر داران ضمن دعوت مردم به راهپیمایی و حفظ وحدت، وفاق و همدلی، به بیداری ملل اسلامی و نقش الگویی ایران اسلامی اشاره و اظهار کرد: هیچ کشوری در تمام کره خاکی استقلال سیاسی ایران را ندارد .

وی به لزوم پند گرفتن و گوش دادن به نصیحت افراد آگاه اشاره کرد و گفت: نباید از نصیحت دیگران گریزان باشیم. 

امام جمعه شهر داران به سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی برکات فراوانی برای مردم ایران، منطقه و جهان به همراه داشته است .

وی افزود: این انقلاب برای دشمن زیان‌بار بود، چرا که تمامی منافع آنها را به خطر انداخت و دست آمریکا و ایادی استعمار را از ایران اسلامی کوتاه کرد .

کرامتی با اشاره به انتخابات آتی یادآور کرد: دشمن با پیشنهاد پیوسته میز مذاکره و تحریم‌ها و اعمال فشار اقتصادی به مردم قصد دخالت و برهم زدن وحدت و یکپارچگی میهن اسلامی را دارد و به خاطر استعمار و استثمار هربار با ترفندها و خدعه‌های جدید به میدان می‌آید.

امام جمعه شهر داران اتفاقات پیش آمده در هفته قبل در جریان استیضاح وزیر کار آن را مضر دانسته و گفت: مسئولان مصالح کشور را در نظر بگیرند، نباید طرح مسائل حاشیه‌ای خدشه‌ای در وحدت و همدلی مردم ایجاد کند.

وی ادامه داد: در مسائل کشوری باید کلان‌نگر بود و نباید در تصمیمات هوای نفس را وارد کرد، بلکه باید سنجیده عمل و نتیجه گرفت.

انتهای پیام/2301/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول