اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهار آزادی در شمال لاله‌خیز/138

راهپیمایی 22 بهمن مانور سیاسی ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: حضور در راهپیمایی 22 بهمن، مانور سیاسی ملت و تکلیف الهی است.

راهپیمایی 22 بهمن مانور سیاسی ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بابل اظهار داشت: انقلاب اسلامی اتفاق ارزشمندی است که در کیفیت، انگیزه قیام، ادامه و مقاومتش با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است، انقلاب ما همانند کوهی استوار با وجود همه سختی‌ها به دستاوردهایی دست یافت که سبب حیرت جهانیان شد.

وی افزود: موفقیت در عرصه‌های علمی، سیاسی، فرهنگی، دانش هسته‌ای، هوا و فضا، ژنتیک و دیجیتال از جمله این موفقیت‌ها است که بعد از انقلاب فرزندان غیور ایران در مقابل چشمان حیرت‌زده دشمنان به آن دست یافته و ثابت کردند که انقلاب زمینه ترقی را در تمام عرصه‌ها برای کشور فراهم کرده است.

مهدوی بیان داشت: پیشگیری از چالش‌های اخلاقی، انسان را وادار می‌کند تا خود کاوشی کرده و خود را مسلط به معرفت اخلاقی کند چرا که توجه به اخلاق زیربنای تحول در تمام زمینه‌ها است که باید مورد توجه مدیران قرار گیرد.

وی به حماسه تاریخی مردم آمل اشاره و تصریح کرد: حماسه قیام مردم آمل تنها شهری است که در وصیت نامه امام (ره) ذکر شده و این برگ زرینی به افتخارات مردم مازندران، شهرستان آمل و مردم بابل است که شهید گرائیلی از جمله شهدای انقلاب است که در حماسه قیام آمل به شهادت رسید.

مهدوی با اشاره به 19 بهمن روز نیروی هوایی اظهار داشت: در ایام‌الله دهه فجر نخستین نیرویی که خود را به امواج خروشان انقلاب گره زده بود نیروی هوایی بود، این نیرو در طول انقلاب همپای نظام جمهوری و در بعضی مواقع پیشتازتر عمل کرده و شهدایی چون شهید بابایی، کشوری و شیرودی تقدیم کرده که یادآوری نام این شهدا در طول تاریخ سبب افتخار و غرور است.

فرماندار بابل گفت: 22 بهمن روز پیروزی انقلاب، سکوت شاهنشاهی و روز اتحاد و همبستگی همه اقشار مردم است، باید حضور مردم در این روز بیشتر از سال‌های قبل باشد چرا که در این شرایط اقتصادی و تحریم‌هایی که شدیدتر از مقاطع گذشته علیه نظام بوده این حضور می‌تواند سبب شکستن تحریم‌ها شود.

مهدوی اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن عملیات روانی و مانور سیاسی و یک تکلیف الهی است و صحنه دیگری از مقاومت ملت ما در مقابل توطئه‌های دشمن است.

وی به 17 اهداف مهم پیدایش نظام اشاره و تصریح کرد: نفی استبداد داخل، براندازی رژیم ستمشاهی، ایجاد حکومت مبتنی بر رأی مردم، ایجاد جمهوری اسلامی از جمله این اهداف بود که به آن دست یافتیم.

این مسئول اذعان داشت: 16 دستاورد جهانی انقلاب در حوزه دین، سیاست و 77 دستاورد داخلی در حوزه سیاست، مردم و حکومت، غذا، دین، فرهنگ، قانون‌گذاری، مسائل اجتماعی، سیاست‌گذاری، آموزش و پرورش، دانشگاه، اقتصاد و روستاها از جمله افتخارات نظام اسلامی است.

فرماندار بابل اظهار داشت: امروز پیشرفته‌ترین هواپیمای موجود در جهان توسط فرزندان ما ساخته می‌شود که این امر حاصل خون شهدا است.

انتهای پیام/86009/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول