اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین تأکید کرد

توجه به بیانات مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: توجه به بیانات مقام معظم رهبری، با توجه به حساسیت کشور، توطئه‌های دشمنان علیه نظام و نزدیکی به ایام انتخابات ریاست جمهوری، امری لازم و ضروری است.

توجه به بیانات مقام معظم رهبری در آستانه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز استان قزوین، حجت ‌الاسلام اسدالله رضوانی نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در همایش گردهمایی روحانیون شهرستان البرز که در حسینیه شهید علی مردانی سپاه امام رضا‌ (ع) البرز برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سال روز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: جبهه‌های جنگ نرم دارای مرز نبوده و عمل کردن به رسالت خویش با توجه به وجود جنگ نرم علیه کشور، جهاد در راه خدا محسوب می‌شود.

وی عنوان کرد: با توجه به عقاید متنوعی که در دنیا وجود دارد، مقابله با آن‌ها خود نوعی جهاد در راه خدا محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین ابراز کرد: بسیاری تمایل دارند در راه خدا شهید شوند، در حالی که جهاد در راه خدا تنها جبهه رفتن نیست.

رضوانی با اشاره به ارزشمندی احیای سنت الهی پیامبران و تعلیم آن در میان مردم جامعه اذعان داشت: یادگیری و یاد دادن به دیگران امری بسیار پسندیده است.

وی اظهار کرد: همه باید برای تعالی اسلام تلاش کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری جهان به پیچ تاریخی رسیده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان تأکید کرد: توجه ویژه به حرکات دشمنان در این برهه زمانی امری ضروری بوده و آگاهی از توطئه‌های آنان نقش قابل توجهی در مقابله با دشمنان دارد.

رضوانی با اشاره به مفهوم پیچ تاریخی اذعان کرد: همان گونه که در پیچ جاده‌ها، رانندگان باید با هشیاری و دقت بیشتری مسیر را عبور کنند، در این برهه از زمان نیز باید با بیداری و بصیرت مسائل را دنبال کرد.

وی اظهار داشت: دشمنان نیز در خصوص شرایط جدید جهان اذعان داشته‌اند که دنیا به پیچ تاریخی عظیمی رسیده که تابلوهای آن را امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نصب کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه علمی ابراز کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران طی یک سال اخیر از رتبه هفدهم به سیزدهم در جهان دست یافته است.

رضوانی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی دارای یک مکتب مخصوص و آن هم مکتب اسلام است، خاطر نشان کرد: به واسطه شعار «نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی» از آغاز انقلاب، کشورهای بسیاری با ایران دشمنی پیدا کرده‌اند.

وی ابراز کرد: آگاهی یافتن از مسائل روز و استفاده از منابع اصلی و موثق کشور از لازمه‌های هر یک از روحانیون کشور می‌باشد.

این مقام مسئول روحانیون را علمداران انقلاب و فرماندهان جنگ نرم معرفی و تصریح کرد: مشکلات بسیاری در راه جهاد گونه روحانیون و علما قرار دارد و رسالت ایشان بسیار ارزشمند بوده و دارای پاداش اخروی است.

رضوانی با اشاره به سفارش حضرت علی (ع) به فرزندانش مبنی بر عدم سازگاری با ظالمان اظهار کرد: هیچ یک از علمای دینی در طول تاریخ با ستمگران زمان خویش همراه نبوده و پاکی و طهارت در طول عمر ایشان دیده می‌شود.

وی عنوان کرد: علمای دینی در تمام طول تاریخ همواره در عرصه‌های مختلف جامعه حضور چشمگیری داشته و در هر برهه‌ای از زمان پیش قراول بوده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان ابراز کرد: بیشترین آمار شهدا و جانبازان دفاع مقدس مربوط به روحانیون و علمای دینی بوده است.

رضوانی در ادامه اذعان داشت: تبلیغ و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی باید توسط روحانیون مطرح شود تا مردم و جوانان ابراز امیدواری کنند.

وی اضافه کرد: به واسطه انقلاب اسلامی ایران، دستاوردهای بسیاری نصیب ملت ایران شده و رسالت روحانیون اقتضا می‌کند که تمامی دستاوردها و پیشرفت‌ها میان مردم جامعه مطرح شود.

این مقام مسئول با اشاره به دیگر رسالت‌های روحانیون در جامعه اظهار داشت: تبیین اصل ولایت فقیه در میان مردم و آگاهی بخشی به جامعه نیز از دیگر وظایف روحانیون جامعه است.

رضوانی با بیان نقش روحانیون در حوزه‌های بسیج عنوان کرد: حضور روحانیون و علمای دینی نقش راهبردی در میان بسیجیان دارند و سبب تقویت روحیه آن‌ها می‌شوند.

وی افزود: تبیین مسائل اخلاقی و دینی جوانان و هم‌صحبت شدن با آنان در فضاهایی نظیر راهیان نور در رشد معنویات و اخلاق آنان بسیار مؤثر است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان حضور روحانیون در حلقه‌های صالحین را ضروری دانست و تأکید کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، توجه و گسترش طرح شجره طیبه صالحین از وظایف بسیج و روحانیون جامعه است.

رضوانی در ادامه با اشاره به حرکات دشمنان علیه ایران ابراز کرد: بی‌اعتمادسازی مردم نسبت به مسئولان به ویژه رهبری از اهداف توطئه‌های دشمنان است که همیشه نقش بر آب شده است.

وی ادامه داد: مؤثر نشان دادن تحریم‌ها، بزرگ‌نمایی مشکلات مردم و اختلافات مسئولان از دیگر دسیسه‌های دشمنان در راستای از بین بردن نظام جمهوری اسلامی است.

 رضوانی در پایان با تأکید بر پیروی از مقام معظم رهبری خاطر نشان کرد: روشنگری و تبیین مسائل کشور و منطقه توسط مقام معظم رهبری همانند چراغ راهنمای فروزانی بوده که با پیروی مردم و مسئولان از آن‌ها، سبب می‌شود دشمنان نظام ناامید شوند.

انتهای پیام/77007/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول