اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آبیک:

پایگاه‌های مقاومت مکانی برای وحدت ملی هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آبیک گفت: پایگاه‌های مقاومت مکانی برای وحدت ملی هستند.

پایگاه‌های مقاومت مکانی برای وحدت ملی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالحسین داداشی فرماندار شهرستان در دیدار با امام جمعه شهرستان آبیک ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به توان ملت ایران در پشت سر گذاردن تحریم‌ها و موفقیت‌های دولت در عرصه خدمت‌گذاری و پیشرفت‌های علمی نظیر پرتاب کاوشگر و اعزام موجود زنده به فضا اشاره کرده و آن را موفقیتی بسیار بزرگ و بخشی از زحمات دولت در سال جاری برشمرد.

وی افزود: امسال سال پرفشاری برای ملت ما بوده است و تحریم‌های متعددی علیه ایران صورت گرفته است از قبیل تحریم‌های دارویی نفتی و غیره ولی علی‌رغم این همه تحریم، گام‌های خوبی برداشته شده و نزدیک به هزار و 300 میلیارد تومان افتتاح پروژه در استان خواهیم داشت و قریب به 67 پروژه مختلف با اعتباری بالغ بر 24 و نیم میلیارد تومان در شهرستان آبیک و در دهه فجر امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرماندار شهرستان آبیک ابراز داشت: باید در توسعه پروژه‌هایی نظیر گاوداری‌ها، کشت گلخانه‌‌ای و غیره گام‌هایی برداشته شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود 85 درصد روستاهای سطح شهرستان از نعمت گاز طبیعی برخوردارند، اظهار امیدواری کرد و افزود: با کمک مسئولان استان در آینده‌ای نزدیک مناطق باقی مانده شهرستان نیز از این نعمت الهی بهره‌مند گردند.

داداشی در ادامه وجود پایگاه‌های مقاومت در روستاها را مکانی برای وحدت ملی برشمرد و تقویت روحانیت در کنار این پایگاه‌ها را خواستار شد.

وی همچنین از صاحبان تریبون خواست تا زحمات دولت در عرصه خدمت‌رسانی را برای مردم بازگو کنند.

فرماندار شهرستان آبیک در پایان بیان کرد: همه مسئولان باید خود را مؤظف بدانند که در جلسات اخلاقی که در دفتر امام جمعه برگزار می‌شود شرکت کنند و از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/77008/ع30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول