اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی:

ملت ایران کلام معظم‌له را فصل‌الخطاب تمام مسائل کشور می‌دانند

خبرگزاری فارس: مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی اعلام کرد: ملت ایران کلام معظم‌له را فصل‌الخطاب تمام مسائل کشور می‌دانند.

ملت ایران کلام معظم‌له را فصل‌الخطاب تمام مسائل کشور می‌دانند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی با صدور بیانیه‎ای در پی وقایع اخیر کشور و دفاع از آرمان‌های رهبر معظم انقلاب مسئولان کشور را به وحدت دعوت کرد.

مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی در بیانیه خود اظهار کرد: در شرایطی که ملت ایران سالگرد پیروزی انقلاب را با بازخوانی دستاوردهای ارزشمند آن جشن گرفته‌اند و دشمنان انقلاب نیز،‌ با حقه و کینه فراوان شاهد بالندگی نظام جمهوری اسلامی ایران، با هدایت و زعامت رهبری هوشمند و بی‌بدیل، تحت توجهات و مراحم خاصه حضرت بقیة‌الله (ع) است، برخی از کارگزاران نظام با جنجال‌های سیاسی و کشمکش‌های سلیقه‌ای و جهت‌دار، فضای کشور را متشنج و آب به آسیب دشمنان می‌ریزند.

مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی در ادامه بیان می‌کند: این رفتار شرم‌آور از سوی کسانی که بر اساس سوگند و قسم خود، باید ملتزم به حفظ و تقویت نظام اسلامی و خدمت به ملت شریف ایران باشند، هرگز پذیرفتنی نیست، مسئولان باید تلاش کنند در برابر هجوم بی‌امان دشمنان از منافع و مصالح کشور دفاع کنند و در شرایط تحریم اقتصادی فعلی، مشکلات کشور را حل کنند و از سوءاستفاده‌ مشتی از خدا بی‌خبر که چون گرگان گرسنه به جان ملت افتاده‌اند، جلوگیری کنند و با وفاق و همدلی، استکبار جهانی را در اجرای نقشه‌های شومش ناکام گذارند، نه آنکه با ایجاد جنجال‌های سیاسی و مچ‌گیری از یکدیگر، خوراک تبلیغاتی برای رسانه‌های بیگانه ساخته و کام رهبری و امت همیشه در صحنه را تلخ کنند.

در ادامه این بیانیه خطاب به رؤسای قوا، وکلای ملت و دولتمردان آمده است: ملت شریف ایران سال‌ها است که با تحمل سختی‌های فراوان پای نظام ارزشی اسلامی ایستاده‌اند و به رهنمودها و تدابیر رهبر خود با جان و دل پاسخ داده و کلام معظم‌له را فصل‌الخطاب تمام مسائل کشور می‌دانند.

این بیانیه عنوان می‌کند: شایسته نیست که منتخبین ملت برخلاف رویه ولی نعمتان خود عمل کنند و به جای اطاعت و خدمت، به رقابت و وزن‌کشی سیاسی بپردازند.

مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی در این بیانیه به مسئولان هشدار می‌دهد: باید به ملت پاسخ دهید که نوشتن نامه و اعلام اطاعت، بعد از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب، مبنی بر حفظ وحدت و همدلی و همچنین پرهیز از اختلاف را چگونه از یاد برده‌اید و با رجزخوانی‌های بیهوده، برخلاف منویات رهبری و مصالح ملی، چگونه فرصت‌های پیش‌روی را به آسیب و تهدید مبدل می‌سازید؟ یا خدای ناکرده با اعلام مصلحتی اطاعت از رهبری، قصد فریب مردم و افکار عمومی را داشته‌اید؟

مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی در این بیانیه خطاب به مسئولان خاطر نشان کرد: شما منتخبین ملت باید بدانید که ملت ایران به هیچ‌وجه بر سر مصالح نظام خود، حاضر به مسامحه نیست و اجازه نمی‌دهد که فضای کشور را با بازی‌های سیاسی برخی از کارگزاران نظام متشنج شده و دشمنان این ملت شادمان شوند.

در ادامه این بیانیه عنوان شده است: رهبری نظام اسلامی هشدار دادند که هر کسی در شرایط حساس کنونی بخواهد با جوسازی آرامش کشور را به هم بزند، خائن است و ملت نیز تکلیف خویش را در برابر خائنین به خوبی می‌داند و هر زمان که لازم باشد اقدام می‌کند، نگاه به گذشته و حذف مهره‌های وابسته به خائنین به آرمان‌ و اهداف والای نظام اسلامی توسط ملت، باید شما را سر عقل بیاورد و تا دیر نشده به جبران خطا وادار کند، در غیر این صورت مردم با برائت از خائنین، نام خیانتکاران را به لیست سیاه مغبوضین و مطرودین اضافه می‌کنند.

مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی در این بیانیه یادآوری می‌کند: اساتید، فضلا، مدیران و طلاب بصیر، انقلابی و بسیجی حوزه علمیه خراسان‌رضوی نیز به عنوان بخشی از جامعه فهیم و انقلابی ایران اسلامی، مراتب انزجار خود را از چنین رفتارهای بی‌مایه و فاقد حزم و دوراندیشی اعلام کرده و با پیروی از مقام عظمای ولایت، آماده‌اند که به تکلیف انقلابی و اسلامی خویش در این برهه حساس از زمان عمل کنند و ائتلاف ننگین جریان فتنه و انحرافی که در پی ایجاد فتنه‌ای دیگر در کشور هستند را، با روشنگری و عمل به تدابیر رهبر معظم انقلاب، ناکارآمد ساخته و مانع دستیابی آنان به اهداف پلیدشان شوند.

مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی در ادامه خاطر نشان می‎کند: تا زنده‌ایم نمی‌گذاریم که عده‌ای با پیروی از هواهای نفسانی و با بهره‌گیری از قدرت، خون به دل نازنین شما کنند و نصایح پدرگونه حضرتعالی را که به صلاح اسلام ناب و مسلمانان می‌اندیشید، همراه با پیمان وفاداری به نظام اسلامی و خون پاک هزاران شهید، نادیده انگاشته و بر طبل لجاجت و تفرقه بکوبند.

مرکز بسیج طلاب و روحانیون خراسان‌رضوی در این بیانیه به مسئولان هشدار می‌دهد: برای آخرین بار به آنان هشدار می‌دهیم که در نظام اسلامی، هر شخصی در هر پست و مقامی باید پیرو مقام ولایت باشد و خود را ملتزم به اوامر و هدایت‌های رهبری بداند، در غیر این صورت تداوم مسئولیت و فعالیت او نامشروع بوده و حق نشستن بر مسند مسئولیت ندارد و باید خود را از نمایندگی ملت معزول بداند.

انتهای پیام/70018/و/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول