اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان:

تمدن‌سازی اسلامی مبنای اجرای بیانات رهبری باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان گفت: توجه به هویت و تمدن‌سازی اسلامی در راستای اجرای شعار‌های انتخاب شده برای سال‌های جدید به عنوان بیانات رهبری ضروری است.

تمدن‌سازی اسلامی مبنای اجرای بیانات رهبری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حسین ناظم‌الرعایا در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه نام‌گذاری هر سال از سوی رهبر معظم انقلاب خردمندانه و هوشمندانه است، اظهار کرد: همیشه یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در راستای نام‌گذاری سال‌های جدید این بوده است که شعار‌های انتخاب شده برای هر سال تنها در قالب شعار باقی نماند.

وی با تاکید بر اینکه شعار‌های انتخاب شده برای هر سال نباید در قالب شعار‌زدگی باشد و این شعار‌ها و به نوعی بیانات رهبری باید قدرت اجرایی به خود بگیرد، ادامه داد: طی سال‌های گذشته اقدامات ویژه‌ای در سده لنجان در راستای اجرایی شدن بیانات رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان با اشاره به ضرورت حرکت در مسیر مطالبات و بیانات رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: توجه به هویت و تمدن‌سازی اسلامی در راستای اجرای شعار‌های انتخاب شده برای سال‌های جدید به عنوان بیانات رهبری ضروری است.

وی با بیان اینکه برنامه‌محور بودن یکی از شاخصه‌های اصلی فعالیت شورا و شهرداری سده لنجان به شمار می‌رود، اضافه کرد: شورای سوم شهر سده لنجان به صورت ویژه به این موضوع نگاه می‌کند و تمام فعالیت‌ها و اقدامات خود را در سطح شهر با رویکرد برنامه‌محوری انجام می‌دهد.

ناظم‌الرعایا به یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در شهر سده لنجان اشاره و تأکید کرد: تدوین برنامه استراتژیک و راهبردی افق 1404 برای شهر سده لنجان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی شهرداری و شورای شهر به شمار می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه توجه به هویت ایرانی اسلامی شهر‌ها در افق 1404 سده لنجان مورد توجه قرار گرفته است، افزود: شهر‌های کشور دارای ویژگی‌ها و شاخصه‌های بسیاری هستند اما به دلیل حجم بالای فعالیت‌ها و متنوع بودن فعالیت‌ها کم‌تر به تقویت مبانی واقعی شهر‌ها توجه می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر سده لنجان با اشاره به اینکه در برنامه افق 1404 شهرداری سده لنجان به مزیت‌ها و ویژگی‌های شهری به میزان بسیاری توجه شده است، گفت: از صفر تا 100 تهیه و تدوین این برنامه به دنبال تلاش‌های شبانه‌روزی نیرو‌های شهرداری سده لنجان انجام شده است.

انتهای پیام/63004/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول