اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس:

ایده دولت وحدت ملی و انتخابات آزاد برگرفته از تفکری انحرافی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس گفت: طرح دولت وحدت ملی و انتخابات آزاد منبعث از تفکرات انحرافی است.

ایده دولت وحدت ملی و انتخابات آزاد برگرفته از تفکری انحرافی است

 غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه فرمایشات 19 دی‌ ماه مقام معظم رهبری پنجره‌ای تازه بر روی افراد، شخصیت‌ها و احزاب و گروه‌ها برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری آینده گشود، ابراز داشت: با اندرزهای حکیمانه رهبری نباید لغزشی در انتخابات آتی ریاست‌جمهوری از سوی هر یک از این ارکان مشاهده شود.

نماینده اصولگرای مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فرمایشات معظم‌له در چندین بخش مختلف قابل تجزیه و تحلیل است، ولی آن‌چه که بیش از همه نمود پیدا می‌کند ضرورت پرهیز از حاشیه توسط هر شخص و مجموعه‌ای در این انتخابات است که ایشان به صراحت این مطالبه را بیان فرمودند.

زارعی در ادامه یکی دیگر از مهم‌ترین دستاوردهای این سخنان حکیمانه برای مردم، مسئولان، هواداران و کاندیداها و همچنین کاندیداهای احتمالی را روشن کردن فضای آینده دانست و گفت: با بیانات رهبری رمز فتنه بدخواهان داخلی که دیکته شده از سوی دشمن خارجی است برای همه معلوم و مشخص شد.

وی گفت: اینک به وضوح مشخص است که رمز فتنه آینده انتخابات آزاد است و به همین منظور همه باید هوشیار باشیم تا دشمن و بدخواهان داخلی نتوانند هدف خود را که دنباله همان فتنه 88 است در کشور عملیاتی کنند.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کسانی که طرح دولت وحدت ملی را مطرح می‌کنند از دو حال خارج نیستند یا این‌که تفاوت میان ایران و سایر کشورها را در باب اتحاد و همبستگی مردم نمی‌دانند و یا این که به این موضوع واقف بوده ولی منافع خود را در دیگ جوشان دولت وحدت ملی می‌دانند.

زارعی تصریح کرد: ارائه کنندگان این طرح هدفی بالاتر و پیچیده‌تر از ورود به انتخابات دارند، چرا که در کشوری با حاکمیت ولایت‌فقیه و محور بودن ولی‌فقیه زمانه نیازی به دولت وحدت ملی نیست و لذا این ایده برگرفته از تفکری انحرافی است.

انتهای پیام/2571/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول