اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

دولت وحدت ملی تفکری خائنانه بود/ رجل سیاسی بلوغ و شعور سیاسی دارد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حالی که ایران اسلامی در اوج قدرت است، برخی دم از دولت وحدت ملی زدند که این تفکر، تفکری خائنانه بود.

دولت وحدت ملی تفکری خائنانه بود/ رجل سیاسی بلوغ و شعور سیاسی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، غلام‌علی رضوانی امروز در جمع نمازگزاران گچسارانی با اشاره به اهمیت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار کرد: وزرات کشور در راستای هر چه بهتر برگزار کردن انتخابات ریاست جمهوری سال آینده با تقسیم‌بندی استان‌ها به 10 منطقه و نسبت به آموزش‌های لازم به مسئولان و مجریان انتخابات اقدام می‌کند.

وی با بیان این‌که با توجه به مسئولیت بنده در حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و امنیتی، امروز در حوزه‌های سیاسی و فرهنگی نکاتی را خواهم گفت، افزود: در زمینه‌ فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی مسئولان در حال انجام دادن امور هستند و مردم نیز در روند پیشرفت پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی قرار دارند اما در حوزه سیاسی و فرهنگی عملکرد و فعالیت‌های مسئولان قابل رؤیت و مشاهده عینی نیست.

انقلاب اسلامی برگرفته از نهضت عاشورا است

رضوانی با بیان این‌که انقلاب اسلامی شجره طیبه گلستان نبوی بوده و متکی بر نهضت عاشورا است، ابراز داشت: این انقلاب به دلیل ماهیت وجودی دشمن داشته و دارد و دشمنان تا زمانی که در موضع حق قرار داریم دست از سر ما بر نمی‌دارند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به حدیثی از امام علی(ع) مبنی بر این‌که «از حوادث روزگار عبرت بگیرید زیرا دوباره تکرار می‌شوند» گفت: 34 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و در این سال‌ها درس عبرت‌های زیادی به وجود آمده است.

رضوانی با بیان‌ این‌که گفتنی‌ها در حوزه سیاسی بسیار زیاد است، ابراز داشت: مردم ایران اسلامی به ویژه نمازگزاران جمعه اهل بصیرت و آگاهی بوده و مسائل روز کشور و دنیا را رصد می‌کنند.

دشمنان به شکست‌های خود در برابر ایران اسلامی اعتراف کردند

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل در وصیت‌نامه سیاسی- الهی، رمز موفقیت پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت و انگیزه الهی عنوان کرد و تأکید کرد: تبعیت از امام راحل و جانشین به حق ایشان مقام معظم رهبری رمز ماندگاری انقلاب اسلامی ایران است که دشمنان نیز به خوبی به این مسئله مهم پی‌بردند به همین دلیل هجمه شدید خود را علیه ولایت فقیه، ارزش‌ها و مقدسات داشته و دارند.

رضوانی بیان داشت: دشمنان نظام اسلامی با شکست در جنگ سخت و برنامه‌های گوناگونی که علیه نظام طراحی کرده بودند به این شکست‌ها اعتراف کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اعترافات برخی روزنامه‌های مهم دشمنان انقلاب به ویژه آمریکا یادآور شد: روزنامه «واشنگتن پست» می‌نویسد که ایران را نمی‌توان تغییر داد بلکه این غرب است که باید تغییر کند و این روزنامه در یادداشتی دیگر نوشته است که آمریکا در سال 2013 نیز نخواهد توانست در برابر ایران به موفقیتی برسد.

نامه 24 مقام عالی‌رتبه آمریکا در تأیید بی‌اثر بودن تحریم‌ها علیه ایران به اوباما

رضوانی تصریح کرد: در روزهای اخیر 24 مقام عالی‌رتبه آمریکایی به اوباما نامه نوشته‌اند که تحریم‌ها علیه ایران بی‌تأثیر بوده است و این اعتراف نشان دهنده بی‌اثر بودن تحریم نفت ایران که به ادعای آمریکایی‌های تحریمی فلج کننده است، بوده که همه این موفقیت‌ها به برکت خون شهدا اتفاق افتاده است.

وی با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی ایران الگویی واقعی برای بسیاری از کشورهای جهان شده است، عنوان داشت: قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران الگوی قانون اساسی در کشور مصر شده است و این الگو شدن واقعیتی انکار‌ناپذیر است.

رضوانی با اشاره به حوادث انتخابات سال 88 و فتنه بعد از انتخابات یادآور شد: مقام معظم رهبری یک هفته بعد از برگزاری انتخابات حضور حداکثری مردم را زلزله‌ای بزرگ علیه دشمنان و جشن واقعی برای دوستان انقلاب عنوان کردند که این موضوع سبب خشم دشمنان انقلاب اسلامی شد.

برخی غافلان مسبب حوادث سال 88 را مناظره احمدی‌نژاد و موسوی عنوان کردند

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان داشت: برخی از غافلان مسبب حوادث بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 را مناظره مشهور احمدی‌نژاد و موسوی می‌دانند که اگر این‌گونه بود پس جریان نماد سبز چه معنا و مفهومی داشت.

جنبش سبز چهار سال قبل از انتخابات طراحی شده بود

رضوانی با اشاره به اظهارات «مک‌ کین» سناتور آمریکایی و کاندیدای جمهوری خواهان در سال 2008 برابر با سال 84 تصریح کرد: این مقام آمریکایی گفته بود که در ایران نظام را با جنبش سبز منهدم خواهیم کرد و این سخن مربوط به چهار سال قبل از برگزاری انتخابات 88 بود.

وی تأکید کرد: حرکت فتنه خائنانه در سال 88 اتفاقی نبود زیرا دشمنان نظام در حال نوشتن قانون اساسی جدیدی برای کشور بودند زیرا می‌دانستند که با توجه به قانون اساسی کنونی نمی‌توانند جلوی حرکت نورانی و الهی امت را بگیرند.

اصل 177 قانون اساسی مسیر خیانت و کودتا در ایران اسلامی را بسته است

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که قانون اساسی نظام اسلامی دارای 177 اصل بوده و آخرین اصل این قانون به بازنگری در قانون اساسی پرداخته است، خاطرنشان کرد: در اصل 177 تأکید شده است که نظام اسلامی متکی به آرای مردم است و این اصل مسیر کسانی که قصد خیانت و کودتا در ایران اسلامی را دارند بسته است.

رضوانی تأکید کرد: جمهوری اسلامی با انتخابات است و کسی نمی‌تواند به مردم زور بگوید که من باید رئیس جمهور شوم که البته هستند افرادی در کشور که قصد دارند برای مردم خط و مشی تعیین کنند.

وی گفت: برخی افراد دم از تشکیل دولت وحدت ملی می‌زنند و این در حالی است که دولت ایران اسلامی با اقتدار در حال فعالیت کردن و پیشرفت بوده و متکی به آرای مردم است و اصل 177 جلوی اینگونه افراد را گرفته است.

دولت وحدت ملی تفکری خائنانه بود

رضوانی افزود: این افراد برای خود قانون اساسی جدیدی نوشته‌اند که وقتی در رأس کار قرار گرفتند بحث تغییر را دنبال کنند که کور خوانده‌اند و این حرکت حرکت خائنانه‌ای با پشتیبانی آمریکا، انگلیس و اسرائیل بود، دشمنانی که نماد سبز را برای این حرکت فتنه‌ انگیز مشخص کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: محتوای اصول مربوط به اسلامی بودن نظام، اعتلای تمامی قوانین بر اساس موازین اسلامی، پایه‌های ایمانی، اهداف جمهوری اسلامی ایران، جمهوری بودن حکومت، ولایت امر و امامت امت در قانون اساسی آمده است.

رضوانی با بیان این‌که اداره امور کشور با اتکا به آرای عمومی صورت می‌گیرد، عنوان داشت: دین و مذهب رسمی ایران اسلامی تغییرناپذیر بوده و در بازنگری قانون اساسی دین، مذهب و ولایت فقیه قابل تغییر نخواهد بود و هیچ‌گاه قوانین آن بر اساس قوانین غرب تنظیم نمی‌شود.

رجل سیاسی منافقان و سلطنت‌طلبان را به صحنه نمی‌آورد

وی با تأیید اظهارات امام جمعه موقت گچساران مبنی بر اینکه کسی که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری را دارد باید رجل سیاسی مذهبی باشد، تصریح کرد: رجل مذهبی که خیانت نمی‌کند و رجل سیاسی نیز از نخست حساب می‌کند که در این صحنه ممکن است رأی بیاورد و ممکن است بر عکس نیز اتفاق بیفتد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: رجل سیاسی مذهبی بعد از عدم موفقیت در انتخابات معرکه‌گیری، لشکرکشی نمی‌کند و با جمع کردن عده‌ای اراذل و اوباش، منافق و سلطنت‌طلب در خیابان‌ها اردوکشی نمی‌کند بلکه می‌پذیرد که در انتخابات ممکن است رأی بیاورد و ممکن است موفق نشود.

رضوانی تأکید کرد: رجل سیاسی بلوغ و شعور سیاسی دارد و آرای مردم را محترم می‌شمارد و رجل مذهبی نیز بنا به تکلیف در صحنه حاضر می‌شود و اگر موفق نشود خداوند را شاکر است که حداقل توسط شورای نگهبان مورد صلاحیت قرار گرفته است.

انتهای پیام/82014/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول