اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

همه باید برای حفظ استقلال کشور تلاش کنند

خبرگزاری فارس: استاندار کرمان گفت: برای حفظ استقلال و آزادی نیاز به تولید، تلاش و همکاری داریم، زیرا با تلاش و تولید می‌توانیم، ظرفیت‌های کشور را افزایش دهیم و شعار استقلال را به اوج خود برسانیم.

همه باید برای حفظ استقلال کشور تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، اسماعیل نجار در آیین افتتاح چند طرح تولیدی، خدماتی و رفاهی در این شهرستان اظهار داشت: در طول 34 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد و با شعار نه غربی، نه شرقی، جمهوری اسلامی،ایران عزتمند است.

وی اظهار داشت: باید ملت ایران با اراده آهنین خود در مقابل تمام توطئه‌های دشمنان ایستادگی کنند و امروز این عزت و افتخاری که داریم از برکت این نظام مقدس است.

نجار افزود: برای حفظ استقلال و آزادی نیاز به تولید، تلاش و همکاری داریم، زیرا با تلاش و تولید می‌توانیم، ظرفیت‌های کشور را افزایش دهیم و شعار استقلال را به اوج خود برسانیم تا وابسته به دیگر کشورهای بیگانه نباشیم.

استاندار کرمان تصریح کرد: تا زمانی که ما در کشور وابسته باشیم، نمی‌توانیم، حرف استقلال را بزنیم و همه باید با تلاش بیشتر و تولید بهتر برای کسب استقلال کامل بکوشیم.

نجار گفت: نظام جمهوری اسلامی با وجود امام راحل و اکنون با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای توانسته در برابر تمام ناملایمات ایستادگی کند و امروز دشمن از طریق تحریم تلاش می‌کند به این نظام ضربه بزند، اما با تولید و استقلالی که داریم، هیچ کاری نمی‌تواند، انجام دهد.

وی عنوان کرد: همان‌گونه که امسال، تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است باید از ظرفیت موجود در کشور استفاده صحیح را ببریم تا اقتصاد کشور دچار مشکل نشود، زیرا هم موجب ثروت و هم مشکل بیکاری که از همه مهم‌تراست، حل می‌شود.

نجار افزود: ما باید از این فرصتی که در اختیارداریم، بسیار خوب استفاده کنیم، چرا باید خاک خام را به دیگر کشورها بفروشیم و با فروش این خاک‌های خام سرمایه‌های زیادی از کشور خارج می‌شود، می‌طلبد با همکاری و همدلی جلوی این سرمایه عظیم را بگیریم، البته اگر طرفدار این نظام هستیم تا لحظه‌ای که می‌توانیم کار انجام دهیم.

انتهای پیام/80021/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول