اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهرداری‌ها به نهادی کاملا اجتماعی تبدیل شوند

قالیباف: بسترسازی برای سرمایه‌گذاران، عامل توسعه اقتصادی کشور است

خبرگزاری فارس: شهردار تهران بسترسازی برای حضور سرمایه‌گذارانی که دل در گرو کشور و مردم ایران دارند را عامل توسعه عمرانی کشور، حفظ کرامت شهروندان، پیشرفت توام با عدالت و حرکت پایدار اقتصادی دانست.

قالیباف: بسترسازی برای سرمایه‌گذاران، عامل توسعه اقتصادی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدباقر قالیباف ظهر امروز در آیین افتتاح مجتمع‌های تجاری، خدماتی و رفاهی هتل پنج ستاره لاله تبریز اظهار کرد: شهرداری‌ها به جهت خدمات متعددی که به شهرها و شهروندان می‌کنند در صف نخست توسعه کشور قرار دارند و باید از این نهاد حمایت شود.

وی افزود: تمام شهرداران کشور تلاش خود را بر این موضوع صرف می‌کنند که اهداف توسعه کشور در شهرهای تحت مدیریت آنان محقق شود و این حجم از تلاش‌ها تأثیر خود را در توسعه کشور بر جای می‌گذارد.

قالیباف در ادامه با تأکید بر لزوم تبدیل شهرداری‌ها به نهادی کاملا اجتماعی برای پاسخگویی به نیازهای شهری و اجتماعی شهروندان تصریح کرد: این هدف محقق نخواهد شد مگر این‌که تمام مردم در اداره شهر مشارکتی هدفمند داشته باشند.

قالیباف توجه به موضوعات فرهنگی و عمرانی در طرح‌های شهری و نیز توجه به مقوله آسیب های اجتماعی را در چارچوب تبدیل این نهاد از سازمانی خدماتی به یک نهاد اجتماعی ارزیابی کرد.

وی تاکید کرد: مهم‌ترین نقش ما به عنوان مدیر در این مجموعه بستر سازی برای دست یابی به این هدف است.

قالیباف بستر سازی برای حضور سرمایه‌گذارانی که دل در گرو کشور و مردم ایران دارند را عامل توسعه عمرانی کشور، حفظ کرامت شهروندان، پیشرفت توام با عدالت و حرکت پایدار اقتصادی دانست.

شهردار تهران با قدردانی از همت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در توسعه تبریز ، این سطح از همکاری‌ها را نتیجه همکاری و هماهنگی تنگاتنگ این دو بخش دانست.

انتهای پیام/60002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول