اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

ظرفیت علمی کشور خشم غرب را برانگیخته است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: ظرفیت‌های علمی کشورمان هر روز بهتر از گذشته شکوفا شده و این امر خشم جبهه کفر را زمینه‌ساز شده است.

ظرفیت علمی کشور خشم غرب را برانگیخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کمال‌الدین پیرمؤذن در مراسم جشن ستارگان دانش‌آموزی در سالن ولایت استان اردبیل اظهار داشت: ‌بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و در یک دهه اخیر جوش و خروش عظیمی را در حوزه علم و دستیابی به فناوری‌های جدید آن هم به همت جوانان و بهترین سرمایه‌های این کشور شاهد هستیم که قطعاً این امر زمینه‌ساز یک انقلاب واقعی را در آینده‌ای نزدیک به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم می‌زند.

وی تصریح کرد:‌ هر چقدر جوانان ما امروز در عرصه‌های جهانی و بین‌المللی درخشش دارند به همان میزان عصبانیت و خشم استکبار جهانی از جمهوری اسلامی ایران بیشتر می‌شود چرا که آنها تصور نمی‌کردند ایران 34 ساله ما رقیب جدی تولیدات علمی غرب در منطقه و عرصه بین‌المللی باشد.

پیرمؤذن به مخالفت جبهه کفر در زمینه گفت‌وگوهای هسته‌ای ایران با هدف کاستن از تنش‌ها و نابسامانی‌ها اشاره کرد و ادامه داد: آنها با کارشکنی‌هایی که در این حوزه انجام می‌دهند، ادعا دارند که شاید جمهوری اسلامی ایران از مواضع خود کوتاه بیاید اما راه عقب‌گردی برای جمهوری اسلامی ایران در عرصه دستیابی به علوم و فنون جدید وجود ندارد و ما روز به روز آن هم با سرعت بالاتر رو به جلو حرکت می‌کنیم.

این مسئول قافله علم را قافله پیشرفت همراه با کسب منافع برای ملت ایران برشمرد و خاطر نشان کرد: در این سنگر تکیه بر جوانان و اهمیت دادن به شأن و منزلت آنها برای ما مصونیتی ایجاد می‌کند که هیچ وقت چنین مصونیتی از بین رفتنی و فنا شدنی نیست.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: دشمنان امروز احساس می‌کنند که از طریق فشارهای اقتصادی می‌توانند تأثیری در قدرت علمی ایران وارد کنند اما ما در اوج انحصارطلبی و تحریم دشمنان توانسته‌ایم در بالاترین سطح توفیقات قرار گیریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس مجمع نمایندگان استان اردبیل بیان کرد: مجلس در حمایت از این موفقیت‌ها و دستاوردهای عظیم در تلاش است تا طرح جامع حمایت از نخبگان و برجستگان را مطرح کرده و مصوب کند تا از این طریق بهترین سرمایه‌های این کشور در داخل این سرزمین پاک به توفیقات روزافزون نظام کمک کرده و یاریگر حقیقی باشند.

انتهای پیام/62003/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول