اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر دپارتمان داوری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

آینده متعلق به داوران کهگیلویه و بویراحمد است / حضور در همه رده‌های فوتبال کشور

خبرگزاری فارس: دبیر دپارتمان داوری کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که آینده متعلق به داوران کهگیلویه و بویراحمد است، گفت: اکنون داوران ما در همه رده‌های فوتبال کشور مشغول قضاوت هستند.

آینده متعلق به داوران کهگیلویه و بویراحمد است / حضور در همه رده‌های فوتبال کشور

آرمان قنبرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس ورزش خبرگزاری فارس در یاسوج اظهار داشت: اسامی داوران قضاوت کننده در هفته نوزدهم لیگ دسته دو  و همچنین داوران و ناظران لیگ برتر فوتبال کشور از سوی فدراسیون فوتبال اعلام شد.

این مسئول در دپارتمان داوران هیئت فوتبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر این اساس روح الله شریفی داور جوان و خوش آتیه فوتبال استان به عنوان داور وسط و محمد راهی و حمیدرضا افشون به عنوان کمک داور و محسن شجاعی به عنوان داور ذخیره شریفی را در امر قضاوت بازی حساس صنعت نفت نوین آبادان و پرسپولیس گناوه همراهی خواهند کرد.

قنبرزاده ادامه داد: همچنین غلام آموزگار کمک داور ملی فوتبال استان دیدار تیم‌های داماش گیلان و فجر شهید سپاسی شیراز را در لیگ برتر که روز 21 بهمن در ورزشگاه عضدی رشت برگزار می‌شود به عنوان کمک‌ داور قضاوت خواهد کرد.

این مسئول افزود: خداداد افشاریان داور بین‌المللی و بازنشسته استان به عنوان ناظر، قضاوت سعید مظفری‌زاده، محمدرضا منصوری و رحیم شاهین را در دیدار معوقه هفته بیستم لیگ برتر بین تیم‌های راه آهن و فولاد مبارکه سپاهان در روز سه شنبه 24 بهمن نظارت خواهد کرد.

وی به آینده داوران این استان اشاره کرد و گفت: ما جوانان با استعداد و خوبی در استان داریم که باید با برگزاری کلاس‌های آموزشی متعدد این استعدادها را شکوفا و به جامعه داوری کشور تحویل داد.

قنبرزاده خاطرنشان کرد: در آینده به جوانان بیشتر بهاء خواهیم داد و امیدواریم داوران جوان با قضاوت‌های خوب و بی‌نقص خود جواب این اعتماد ما را بدهند.

انتهای پیام/2571/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول