اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه قصرشیرین خبر داد

اعزام 120 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه قصرشیرین گفت: 120 نفر از دانش‌آموزان دوم متوسطه شهرستان قصرشیرین راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

اعزام 120 نفر به مناطق عملیاتی غرب کشور

علی احمدپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قصرشیرین اظهار داشت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر، 120 نفر از دانش‌آموزان دوم متوسطه شهرستان قصرشیرین در قالب کاروان راهیان نور راهی مناطق عملیاتی غرب کشور شدند.

احمدپور با اشاره به ضرورت زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره دلاور مردی‌ها و ایستادگی‌های رزمندگان سلحشور هشت سال دفاع مقدس، گفت: اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی یکی از مهم‌ترین تداوم راه شهدا است که با هدف توقف جنگ نرم دشمن صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه قصرشیرین افزود: این اردو بهترین راه ارتباطی بین نسل جوان و هشت سال دفاع مقدس است که امید است دانش‌آموزان بهترین استفاده را از آن ببرند.

وی تصریح کرد: اعزام کاروان‌های راهیان نور در سراسر کشور به مناطق عملیاتی، یکی از کارهای فرهنگی نظام در راستای زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدایی است که در راه اعتلای آرمان‌های نظام مقدس اسلامی جان خود را بدون هیچ دغدغه‌ای در طبق اخلاص به نظام تقدیم کرده‌اند.

وی گفت: امروز همگان وظیفه دارند در راستای انتقال پیام شهدا به نسل حاضر تلاش کنند و این مهم نیاز به برنامه‌ریزی مناسب دارد که اعزام دانش‌آموزان در قدم‌گاه و رزمگاه شهدا در این راستا بسیار تاثیرگذار است.

وی اظهار کرد: برگزاری کلاس‌های فرهنگی شامل اجرای ادعیه و ترویج فرهنگ نماز و اهتمام به آموختن قرآن و احکام، از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که برای این کاروان در مدت حضور در مناطق جنگی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/2700/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول