اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز بهداشت و درمان صومعه‌سرا:

پزشک خانواده از خدمات ارزشمند پزشکی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز بهداشت و درمان صومعه‌سرا گفت: طرح پزشک خانواده یکی از خدمات مهم و ارزشمند در حوزه پزشکی کشور است.

پزشک خانواده از خدمات ارزشمند پزشکی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مهدی مقدم‌راد بعد از ظهر امروز در جریان ویزیت رایگان مردم روستای «ملا سرا» این شهرستان، اظهار داشت: ویزیت رایگان در مناطق روستایی صومعه‌سرا به مناسبت‌های مختلف در طول سال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه ویزیت رایگان از بیماران و اهالی مناطق روستایی یکی از وظایف محوری مراکز بهداشت و درمان است، ادامه داد: این اقدام برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به روستائیان است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان صومعه‌سرا با اشاره به خدمات دارویی علاوه بر ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به روستائیان خاطر نشان کرد: تا جای امکان برای مراجعه‌ کنندگان به صورت رایگان دارو فراهم می‌شود.

وی، پوشش‌دهی به بیماران را از جمله وظایف اساسی خانه‌های بهداشت روستایی برشمرد و تصریح کرد: بهداشت محیط و فردی بیماران به ‌ویژه ساکنان روستایی از اهمیت خاص و ویژه‌ای برخوردار است.

مقدم‌راد به ارکان خدمات پزشکی دولت در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: اجرای طرح پزشک خانواده در سال‌های اخیر یکی از خدمات مهم و ارزشمند حوزه پزشکی در کشور بوده است.

وی یادآور شد: اجرای موفق طرح پزشک خانواده قادر به برطرف کردن بسیاری از مشکلات و موانع پزشکی است.

رئیس مرکز بهداشت و درمان صومعه‌سرا با اشاره به اینکه طرح ویزیت رایگان با همکاری بسیج جامعه پزشکی و مرکز بهداشت این شهرستان در راستای رفع محرومیت‌های پزشکی در مناطق روستایی است، اضافه کرد: همواره محرومیت‌زدایی پزشکی مهم‌تر از جمعیت روستایی برای اجرای طرح ویزیت رایگان است.

وی، وضعیت بهداشتی و درمانی صومعه‌سرا را نسبت به دیگر شهرستان‌های استان مناسب خواند و گفت: ارائه خدمات و امکانات مناسب پزشکی با حضور پزشکان متخصص و عمومی باید در مناطق روستایی مانند شهرها صورت گیرد.

به گفته مقدم‌راد، طرح ویزیت رایگان پزشکی در روستای «لارسر» صومعه‌سرا با حضور دو پزشک متخصص و دو پزشک عمومی انجام شده است.

به گزارش فارس، غبارروبی مزار شهدای آرامگاه «مهدی آقا» و گلباران مزار شهیدان فریبرز برشنورد، نصرالله پورنصیری و شهرام طلوعی از شهدای انقلابی صومعه‌سرا امروز با حضور مردم و مسئولان در این شهرستان انجام شد.

مسابقه دو و میدانی با شرکت 50 نفر در روستای «چمثقال» صومعه‌سرا به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار و در پایان از 20 شرکت کننده برتر با اهدای جوایزی قدردانی شد.

انتهای پیام/84003/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول