اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری:

فقدان رهبریت باکفایت عامل انحراف انقلاب‌های عربی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: نبود رهبریت قاطع و باکفایت در انقلاب‌های کشورهای عربی سبب شده تا این کشورها دچار بحرانی جدی و انقلاب‌های آرمانی آنها مصادره غرب شود.

فقدان رهبریت باکفایت عامل انحراف انقلاب‌های عربی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چابهار، مولوی نذیراحمد سلامی امروز در بیست و چهارمین همایش سه روزه علمی، تحقیقی تقریب مذاهب که با حضور اندیشمندان شیعه و سنی سراسر کشور در تالار وحدت دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار در حال برگزاری است، اظهار داشت: نبود رهبریت قاطع و باکفایت در انقلاب‌های کشورهای عربی سبب شده تا جانفشانی‌های مردم مظلوم و درد کشیده این کشورها دچار بحرانی جدی و انقلاب‌های آرمانی آنها مصادره غرب شود.

وی افزود: متأسفانه شاهد هستیم انقلاب‌های کشورهای عربی که در ابتدا با اهداف اسلامی و براندازی حاکمان فاسد و ضد دین آغاز شد امروز به دلیل عدم وجود رهبریت باکفایت، این انقلاب‌ها در پشت پرده توسط کشورهای غربی در حال هدایت و خط دهی قرار دارد.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: با بررسی روند حیات این انقلاب‌های نوپا به‌خوبی می‌توان به عروسک خیمه شب بازی بودن آنها پی برد و به‌طور حتم در آینده نزدیک این انقلاب‌ها با اصلاحاتی مواجه خواهند شد و برای ماندگاری می‌باید دوباره به دامان مردم برگردند و در غیر این صورت به سرنوشت حاکمان ماقبل خود دچار می‌شوند.

مولوی سلامی ادامه داد: فاصله گرفتن مردم و مسئولان از یکدیگر امروز به عنوان مهم‌ترین اپیدمی که جامعه را تهدید می‌کند سبب شده تا تفرقه‌اندازی دشمنان در طرح‌های رنگارنگ به سمت شهرهایی که شیعه و سنی کنار یکدیگر برادرانه زندگی می‌کنند هدایت شود.

وی یادآور شد: نهضت‌های دروغین ساخته و پرداخته دست غرب با زیبایی فریبنده امروز اعتقادات جوان ایرانی را مورد هدف گرفته و آمارها نشان می‌دهد گرایش به سمت این نهضت‌های توخالی به‌طور پنهانی در حال رشد مخربی قرار گرفته و برای ریشه‌کنی این معضل اگر دست از برخی تفکرات که تیشه به ریشه وحدت اسلام می‌زند در جامعه برداشته نشود آینده روشنی را نمی‌توان برای جامعه اسلامی متصور شد.

انتهای پیام/75002/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول