اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین زهرا:

نهضت امام خمینی الگوی بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار بویین زهرا نهضت امام خمینی (ره) را الگوی بیداری اسلامی معرفی و بر اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی سفارش کرد.

نهضت امام خمینی الگوی بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی امروز در مراسم جشن دهه‌ فجر شهرستان بویین زهرا با تبریک فرا رسیدن سی‌ و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: امام‌ راحل با عبادت و بندگی محض خداوند متعال بود که توانست انقلاب را به پیروزی رسانده و اسلام را در جامعه عملی کند.

فرماندار بویین زهرا افزود: نگاه امام عزیز و مهربان به حکومت و حکومت اسلامی سبب شد که مردم به سوی انقلاب اسلامی روی آورده و طاغوت را از بین ببرند.

وی تصریح کرد: نگاه به حکومت برای تشکیل یک کشور قدرتمند با آموزه‌های دینی از ویژگی‌های برجسته امام‌ خمینی (ره) بود که برای آن تلاش زیادی نیز به انجام رساند.

فرماندار بویین زهرا تصریح کرد: ایستادگی از ویژگی‌های امام‌ راحل بوده و حضرت امام‌ بار‌ها اذیت‌های رژیم سرمایه‌داری را متحمل شده و علیه آنان ایستادگی می‌کرد.

احمدی عنوان کرد: راه امام راه عزت، افتخار، سربلندی، رشد، توسعه و بالندگی است و انقلاب 33 ساله اسلامی تداوم‌ بخش ملت‌های بیدار در جهان است.

وی با تشریح شعار‌های دهه‌ فجر سال 91 اظهار داشت: نهضت امام یک الگوی واحد و شاخص وحدت بوده و دهه فجر یادآور رشادت‌ها، ایثار‌گری‌ها، و عظمت ملت ایران در راستای دست‌یابی به نظامی پیشرفته و مقتدر است.

فرماندار بویین زهرا با بیان اینکه 70 هزار شهید والامقام در دوران پیروزی انقلاب اسلامی جان خویش را فدای آرمان‌های مقدس امام‌ راحل کرده‌اند، تصریح کرد: نتیجه این اقتدار برای ملت ایران، توسعه و شکوفایی روز افزون و بیداری اسلامی است.

انتهای پیام/77005/و20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول