اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

ملت ایران اسوه ملت‎های جهان در بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: ملت ایران الگو و اسوه ملت‌های جهان در بیداری اسلامی هستند.

ملت ایران اسوه ملت‎های جهان در بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت ظهر امروز در همایش بزرگ دهه فجر که به همت کمیته تقریب مذاهب استان و ستاد دهه فجر شهرستان گنبدکاووس در سالن فرهنگیان برگزار شد، اظهار داشت: بیداری، جرأت و اعتماد به نفس ملت ایران در 34 سال قبل به رهبری امام خمینی(ره) باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده بود؛ امروز بیداری اسلامی جهان‎گیر شده است و حتی مردم جهان به تأسی از ملت ایران خیزش‎هایی را آغاز کردند.

خاورمیانه جدید به تأسی از انقلاب اسلامی ایران در حال شکل گرفتن است

وی با اشاره به موفقیت‎های اخیر کشور در بخش هوافضا و سلاح‎های نظامی فوق‎مدرن و عامل بازدارندگی قوی نظام جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: به اذعان خود غربی‎ها، خاورمیانه جدید با مدل اسلامی با تأسی از انقلاب اسلامی ایران در حال شکل گرفتن است.

برادران اهل سنت حماس و مقاومت چشمانشان به مقام معظم رهبری است

استاندار گلستان با اشاره به وحدت شیعه و سنی در ایران گفت: برادران اهل سنت حماس و مقاومت شیعه لبنان و مردم مظلوم بحرین، چشمانشان به مقام معظم رهبری است.

رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور نیز در این همایش عنوان کرد: امروز با گذشت 34 سال از انقلاب اسلامی، شاهد دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم.

حجت‎الاسلام علی خیرخواه بیان کرد: انقلاب اسلامی باعث شد، معنویت و گرایش به دین در جهان بروز و ظهور پیدا کند و امروز شاهد گرایش بیشتر بشریت به ادیان الهی هستیم و مقام معظم رهبری سکان دار کشتی هدایت هستند.

انقلاب اسلامی ایران زمینه‎ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است

استاد حوزه و دانشگاه نیز در این همایش با اشاره به روایات شیعه و سنی در خصوص منجی آخرالزمان گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‎ساز انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است.

حجت‎الاسلام محمد علیزاده با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرز نمی‎شناسد، ابراز داشت: ملت‎های مسلمان انقلاب‎های خود را مدیون انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی اذعان داشت: نوع مکتب ایران اسلامی و نهضت حسینی و اعتقاد به مهدویت، کاخ‌های مستکبران را به لرزه درآورده است.

این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: دین برای مدیریت زندگی بشر آمده است و سیاست عین دیانت است و دستورات دینی اسلام در راستای سالم‎سازی اجتماع است.

اگر پیرو ولایت و رهبری باشیم، انقلاب اسلامی ایران بیمه است

امام جمعه گنبدکاووس گفت: اگر پیرو ولایت و رهبری باشیم، انقلاب اسلامی ایران بیمه است.

حجت‎الاسلام محمدحسین سبحانی، رمز عزت و پیروزی را امامت و ولایت دانست و با اشاره به مجاهدت‎های ملت ایران در دوران سرنوشت‎ساز مبارزه با نظام طاغوتی گفت: این انقلاب با رهبری امام خمینی (ره) و شجاعت ملت ایران به پیروزی رسید.

انتهای پیام/2307/ذ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول